loading...
تیتر اخبار روز ایران
طراحان برتر بازدید : 149 دوشنبه 29 مرداد 1397 نظرات (1)

در بخش صنعت برای جابجایی مایعات از پمپ استفاده می شود در مجموع از پمپ برای انتقال یک مایع به ارتفاع معین ویا جابجایی آن از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود در واقع پمپ انرژی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل میکند. برای رسیدن به این اهداف باید در نظر داشت که پمپ بتواند حجم آبدهی را متناسب با میزان مصرف تامین کند وعلاوه بر آن فشار کافی را نیز فراهم کند. از پمپ آب می توان در بخش  ها و مکان های مختلف برای کار های مختلف استفاده کرد برای مثال از پمپ آب می توان در مجتمع های مسکونی به عنوان یکی از ماشین آلات موجود درمنازل استفاده کرد .

بدین منظور از پمپ برای انتقال آب از مخزن ذخیره به سایر نقاط خانه استفاده می شود. در کشاورزی پمپ آب جایاه خاص خود را دارد چرا که بدون تامین آب کشاورزی این بخش با مشکل اساسی رو به رو خواهد شدکه پمپ آب می تواند نقش به سزایی در این زمینه داشته باشد در این بخش پمپ آب برای انتقال آب از چاه و مخازن و رودخانه ها به سوی زمین های کشاورزی و همچنین برای پاشیدن کودهای مایع کارایی دارد.

یکی دیر از مجموع فراوان استفاده از پمپ آب مبارزه با حریق می باشد که پمپ آب وسیله اصلی واساسی این امر می باشد.سیستم های تامین آب نیازمند اطمینان کافی از تامین آب برای به کار بردن آن در مواقع لازم وضروری را دارند که این اطمینان از طریق حمل آب از مخزن ویا خیره سازی آب واستفاده از آن را از طریق پمپ آب می دهد.

پمپ چیست

در این متن کوتاه توضیح خواهیم داد پمپ چیست و انواع آن چه کاربردی دارند.

پمپ (PUMP) وسیله ای است که در مایعات با افزایش فشار، امکان جابجایی مایع به فواصل دورتر و ارتفاع بیشتر را فراهم می کند. کاربرد پمپ فقط برای انتقال آب نیست و مصارف گوناگونی در صنعت و وسایل نقلیه دارد اما پمپ آب یکی از پرکاربردترین موارد آن است که تخصص گروه کیاپمپ است. بنابراین به توضیحات سایر پمپ ها نخواهیم پرداخت.

پمپ آب

نیاز به انتقال آب، یکی از نیازهای اساسی زندگی بشر است. تلاشهای گوناگون طی سالهای طولانی ، موجب شکل گیری پمپ آب های امروزی با بالاترین بازدهی و کیفیت شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد و برای مصارف مختلفی ایجاد شده است. در ادامه به بررسی انواع پمپ آب از لحاظ کاربرد می پردازیم و توضیحاتی در رابطه با هر نوع پمپ ارائه خواهیم داد.

انواع دیگر پمپ

ما در اینجا به مهمترین پمپ ها اشاره نمودیم. اما انواع دیگر پمپ وجود دارند که می توانید توضیحات مربوط به هر نوع پمپ را در صفحه مختص آن بخوانید .  این موارد پمپ هایی نظیر پمپ سیرکولاتور، پمپ شناور، پمپ شناور کف کش، پمپ طبقاتی و دیگر مدلهاست.

طراحان برتر بازدید : 114 پنجشنبه 25 مرداد 1397 نظرات (0)
  • سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن محدب

    سطل زباله 1100 لیتری محدب پلی اتیلن

    • مناسب برای استفاده در سطح شهر جهت استفاده بصورت سطل آشغال و یا سطل بازیافت

    • تقویت دستگیره ها بوسیله لوله فلزی

    • تخلیه مکانیزه و راحت

    • قابلیت پدال دار شدن

  • مشخصات سطل زباله 1100 لیتری پلی اتیلن محدب

    • حجم:         1100 لیتر
    • وزن:       64 کیلوگرم
    • ظرفیت:   440 کیلوگرم
    • ارتفاع:    1430 میلیمتر
    • عرض:     1060 میلیمتر
    • ارتفاع بدون چرخ :       1200 میلیمتر
    • طول با گوشواره :       1370 میلیمتر
    • طول بدون گوشواره:   1200 میلیمتر
    • فاصله دوچرخ در عرض:  750 میلیمتر
    • ماده اولیه:   پلی اتیلن HDPE

     

طراحان برتر بازدید : 230 چهارشنبه 24 مرداد 1397 نظرات (0)

نمایندگی کارچر کرشر karcher

نمایندگی کارچر آلمان- آرکا تجارت نمایندگی فروش محصولات کارچر آلمان

 

نمایندگی کارچر آلمان karcher

شرکت کارچر آلمان (کرشر- کارشر) در زمینه تولید تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی، فعالیت خود را از سال 1935 در کشور آلمان آغاز نمود و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات نظافتی در دنیا است. شرکت  کارچر karcher دارای ده هزار نیروی کار بوده و در شصت (60) کشور دنیا نماینده فعال فروش دارد. گروه توسعه صنعتی و بازرگانی آرکا تجارت با چندین سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه محصولات نظافت صنعتی، اقدام به اخذ نمایندگی کارچر (کرشر karcher)  آلمان نموده است. این شرکت در زمینه ارائه و فروش محصولات کارچر و خدمات پس از فروش کارچر، از نیروهای تحصیل کرده و متخصص در این زمینه بهره برده است تا بتواند در بهبود کیفیت نظافت در کشورمان گام موثری را بردارد.

نمایندگی کارچر آلمان- آرکا تجارت نمایندگی فروش محصولات کارچر آلمان

 

شرکت آرکا تجارت نمایندگی کارچر

شرکت بازرگانی آرکا تجارت به عنوان نمایندگی کارچر آلمان، محصولات خود را یکسال گارانتی کرده است. همچنین این تجهیزات نظافت صنعتی دارای 10 سال خدمت پس از فروش (محصولات karcher)هستند.

تنوع محصول در نمایندگی کارچر (آرکا تجارت)

محصولات شرکت آرکا تجارت دارای تنوع بالایی می باشند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی کارچر آلمان در ایران

شرکت آرکا تجارت نمایندگی محصولات کارچر (کرشر) karcher در ایران، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی محصولات کارچر نموده است تا مصرف کنندگان عزیز با خیالی آسوده محصولات کارچر karcher را استفاده نمایند.

دفتر نمایندگی کارچر در تهران

دفتر مرکزی گروه صنعتی و بازرگانی آرکا تجارت در تهران واقع شده و هموطنان عزیز می توانند برای مشاوره درباره محصولات کارچر karcher با کارشناسان تماس بگیرند. برای اطلاع از آخرین مدل دستگاه های موجود، تعمیر و خدمات پس از فروش آنها و نیز سایر اطلاعات فنی منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

نمایندگی کارچر در شهرستان

در خصوص اطلاع از آدرس نمایندگی کارچر در شهرستان ها نیز می توانید با شرکت آرکا تجارت تماس بگیرید:

نمایندگی کارچر در کرج

نمایندگی کارچر در شیراز

نمایندگی کارچر در اصفهان

نمایندگی کارچر در مشهد

نمایندگی کارچر در تبریز

نمایندگی کارچر در اهواز

نمایندگی کارچر در رشت

طراحان برتر بازدید : 76 سه شنبه 23 مرداد 1397 نظرات (0)

الکتروپمپ شناور (سابمرسیبل) جریان نیمه-محوری ۱۲ اینچی SAER S-302

 

کاربردها
مناسب برای بالاکشیدن ، تحت فشار قرار دادن و توزیع آب در:

* تاسیسات شهری و صنعتی

* ورودی های اتوکلاوها و مخازن آب

* تاسیسات شست و شو

* سیستم های آبیاری

* همچنین مناسب برای کشیدن آب از چاه ها (با حداقل قطر ۳۱۰ میلی متر)،تانکها و آبگیرهای طبیعی.

مواد مصرفی در ساخت قطعات :

  • چدن EN-GJL-250
  • فولاد ضد زنگ ۳۱۶ (AISI316)
  • برنز marine G-CuSn10
مشخصات فنی :
• حداکثر توان انتقال آب (دبی) : ۵۷۵ متر مکعب بر ساعت
• حداکثر توان جهت پمپاژ عمودی (هد) (HEAD): ۳۸۴ متر
• قدرت : کیلو وات ۳۰۰÷۳۷
نمودار هیدرولیکی الکتروپمپ شناور سایرSAER S-302

نمودار هیدرولیکی الکتروپمپ شناور سایر saer S-302

منبع : http://novinpump.ir/

طراحان برتر بازدید : 217 دوشنبه 22 مرداد 1397 نظرات (0)

نگهداری و تعمیر دیزل ژنراتور

بهترین و تخصصی ترین خدمات مربوط به دیزل ژنراتور و تابلوهای برق را از ما بخواهید!

‎خدمات ما در دو بخش قراردادهای دوره ای سالیانه و خدمات موردی خدمت کارفرمایان عرضه می شود:

قراردادهای نگهداری  و تعمیرات دوره ای

‎در این قرارداها که معمولا به صورت سالیانه و با مبلغ مشخص ماهیانه تنظیم می گردد، ما متعهد هستیم تا دیزل ژنراتور و تابلوهای برق شما را به صورتی نگهداری نماییم که همیشه آماده به کار باشند و در هر زمان پس از قطع برق شهری، دیزل ژنراتور وارد مدار شود. در این تیپ قراردادها معمولا تکنسین فنی ما حد اقل یک بار در ماه از ماشین آلات شما بازدید کرده و گزارش سلامت دیزل ژنراتور را به شما ارائه می نماید. به هر حال در صورت بروز مشکل در سیستم شما، بنا به تعهد ما، کارشناس فنی ما در ظرف مدت کمتر از سه ساعت در تهران و کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستانها در محل نصب دیزل ژنراتور حضور خواهد یافت و مشکل به وجود آمده را مرتفع خواهد کرد. در این تیپ از قرارداها مسئولیت تهیه مواد و لوازم یدکی مورد نیاز بر عهده شرکت ما می باشد. در حال حاضر بیش از ۵۰ دستگاه دیزل ژنراتور در شهر تهران با این تیپ قرارداد تحت پوشش نگهداری و تعمیرات شرکت ما می باشد. بخش زیادی از این دیزل ژنراتورها در مراکز حساس از جمله دیتاسنتر بانک ها و شرکت های آی تی و مراکز درمانی قرار دارند.

تعمیرات موردی

‎هر گونه تعمیرات مورد نیاز برای دیزل ژنراتور و یا تابلوهای برق را با بهترین کیفیت و با گارانتی نیروآفرینان پاسارگاد انجام می دهیم. گارانتی تعمیرات ما پشتوانه محکم و اطمینان خاطر مشتریان خوب ماست. تعمیرات دوره ای موتور دیزل و ژنراتور توسط کارخانه سازنده آنها توصیه شده است که از چشم کارشناسان ما دور نمی ماند.

‎تمام تعمیرات در صورت امکان انجام در محل نصب دیزل  ژنراتور انجام می گیرد و در صورت نیاز به امکانات و یا تجهیزات خاص، دیزل ژنراتور به کارخانه ما حمل می شود و پس از انجام تعمیرات و تست  به محل نصب بر می گردد.

 

منبع:

https://niroafarinan.com/services/transportation

طراحان برتر بازدید : 70 دوشنبه 22 مرداد 1397 نظرات (0)

درباره تهران کونیکا

فروشگاه تهران کونیکا (اطلس) با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه تامین مواد مصرفی، تونر و انواع قطعات دستگاههای کونیکا مینولتا و کانن و همچنین ارائه خدمات تعمیر و نگهداری با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به نامی درخشان در این صنعت تبدیل گشته است. این فروشگاه هم اکنون وارد کننده بدون واسطه و مستقیم تمامی مدل های دستگاههای کونیکا مینولتا و انواع تونر کونیکا در ایران می باشد. جهت اطلاع از جزئیات و خرید می توانید با یکی از شماره های فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

          ٨٨٨٢٥٠٢٥-٠٢١
٨٨٣٤٦٦٢٧
٨٨٨٤١٦١٤
٨٨٨٤٥١٩٠
طراحان برتر بازدید : 203 دوشنبه 22 مرداد 1397 نظرات (0)

حوزه های کار در آشپزخانه

حوزه-های-کار-در-آشپزخانهحوزه-های-کار-در-آشپزخانه

در این مقاله به حوزه های کار در آشپزخانه در آموزش طراحی داخلی و دکوراسیون میپردازیم.

حوزه شست و شو (washing zone)

حوزه شست و شو از لگن ظرفشویی و ماشی ظرفشویی تشکیل شده است که در حالت بهینه، لگن ظرفشویی دارای دو بخش مجزا برای شست و شو و آبکشی است. ماشین ظرفشویی باید بلافاصله در کنار لگن ظرفشویی قرار گیرد اما باید جای کافی برای شستن ظرفها در لگن ظرف شویی هنگام باز بودن در ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شود.

اگر آشپزخانه فاقد ماشین ظرفشویی است، آب چکان باید در بالای پیشخوان قرار گیرد. همچنین وجود یک سطل زباله نزدیک به لگن ظرفشویی برای خالی کردن آشغال ظرفها پیش از شست و شوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سطل زباله برای جلوگیری از آشفتگی دیداری، اغلب در کابینت و در زیر لگن ظرفشویی قرار میگیرد. کابینت زباله در محلی قرار مگیرد که باز بودن در آن، دسترسی به ماشین ظرفشویی را مسدود ننماید. برای جلوگیری از این تداخل عملکردی، کابینت زباله در طرف دیگر ظرفشویی و دور از ماشین قرار یگیرد.

 

حوزه آماده سازی(preparation zone)

حوزه آماده سازی شامل یخچال و یک سطح کار هم ارتفاع در کنار آن با پیشخوان برای آماده سازی غذاست. یخچال باید نزدیک به انبار قرار گیرد تا مواد غذایی فاسد شدنی و غیر فاسد شدنی از حوزه آماده سازی به راحتی قابل دسترس باشند. انواع مختلفی از ترکیب های یخچال – فریزر وجود دارد که هر یک برای مکان خاص و کاربران متفاوت مناسب است. ابعاد یخچال با ابعاد آشپزخانه ارتباط مستقیم دارد که در هنگام انتخاب باید لحاظ شود.

هر فعالیت بر روی نوع خاصی از سطوح بهتر انجام می شود. برای مثال، سطح مرمری برای پهن کردن خمیر شیرینی و سطح چوبی مخصوص خرد کردن است. این سطوح بسته به ابعاد آشپزخانه، تمایل آشپز و بودجه اجرا، برای سطح پیشخوان جایگذاری میشوند. دیگر نمونه های سطوح رویه پیشخوان عبارتند از: گرانیت، کوارتز ساختمانی،بتن، استیل ضد زنگ، چوب، تایل سرامیکی، سطوح آکرولیک توپر و لمینت پلاستیکی.

 

حوزه پخت و پز(cooking zone)

حوزه پخت و پز شامل اجاق یا ترکیبی از اجاق رومیزی و فر دیواری است. اجاق انتخاب مناسب تری برالی آشپزخانه های کوچک است در حالی که در آشپزخانه های بزرگتر، اجاق رومیزی مجزا به همراه فر دیواری مطلوب تر است. در هر یک از این چیدمان ها، باید سطح پیشخوان دو سوی اجاق و اجاق رومیزی در برابر حرارت مقاوم باشد. همچنین قابلمه ها و تابه ها باید بلافاصله در کنار ان قرار گرند تا هنگام پخت و پز به سادگی قابل دسترس باشند. حداقل فضای عبوری لازم در مقابل اجاق رومیزی، 900 میلی تر است.

انتخاب نوع مناسب سیستم تهویه اجاق بسیار اهمیت دارد چنان که برخی سیستم ها هوا را با عبور از یک فیلتر زغال چوب تصفیه میکنند و برخی دیگر دود را از طریق دودکش خروجی به سوی دیوار خارجی هدایت میکنند. خروج مستقیم دود به سوی بیرون گزینه بهتری است اما گاهی در ساختمان های مسکونی چند واحدی عملی نیست.

در آموزش آنلاین طراحی داخلی نکات لازم برای طراحی اصولی و اجرای یک آشپزخانه را خواهید آموخت.

ملاحظات در برش عمودی

تجهیزات اشپزخانه(ماشین ظرف شویی، لباس شویی و...) دارای بلندای استاندارد 900 میلی متر به همراه پایه های قابل تنظیم هستند که امکان تراز کردن لبه ها با سطح کار مجاور را فراهم می آورد. اغلب این تجهیزات، برای انطباق با جلوی پا در هنگام ایستادن مقابل آنها، دارای جایی برای قرارگیری پا در حدود 50-100 میلی متر از کف هستند. کمدهای مجاور این تجهیزات نیز باید با در نظر داشتن این ابعاد طراحی شوند.

روی سطح کار تا زیر کابینتهای دیواری حداقل فاصله عمودی 400 میلی متر فضای خالی توصیه میشود. درب های کابینتهای بالا باید لولای 180 درجه داشته باشند تا هنگام باز بودن، سر افراد به آنها برخورد نکند؛ همچنین، درب هایی هم که به بالا از میشوند، این مشکل را برطرف مینمایند.

در آموزش طراحی داخلی، نمونه هایی از طراحی آشپزخانه را مورد بررسی قرار داده و سپس به تمرین عملی و کریکسیون خواهیم پرداخت.

حوزه-های-کار-در-آشپزخانهحوزه-های-کار-در-آشپزخانه

طراحان برتر بازدید : 60 دوشنبه 22 مرداد 1397 نظرات (0)

اگر شخصی متقاضی اقامت آلمان از طریق کار در قسمت دعوت نامه کاری باشد باید در ابتدا کارفرما در کشور آلمان ( که دارای بسیاری از شرایط مالی و مالیاتی و حقوقی است ) در اداره مهاجرت و اداره کار این کشور درخواست خود را برای دعوت نامه کاری تکمیل نماید ، این موضوع حائر اهمیت است که باید تمامی شرایط شخص کارمند یا کارگر را باید در این فرم ها پر کند .

پس از ارائه این اطلاعات شخصی از جمله سن ، تحصیلات ، سابقه کار ، سطح زبان و سایر مهارت ها و غیره ، باید این جایگاه شغلی در آلمان ۳ ماه آگهی شود و پس از آن اگر شخصی متقاضی و یا واجد شرایط نبود از این مرحله خواهد گذشت و در مرحله بعد وارد می شود ، این امر به این علت است تا زمانی که در این کشور نیروی متخصص داخلی حضور دارد امکان ارسال دعوت نامه نخواهد بود .

در مرحله دوم باید در نظر داشت که شخص کار فرما باید موقعیت شغلی خود را در تمامی کشور های اتحادیه اروپا آگهی کند که این شامل تمامی نیروهای متخصص اروپایی خواهد بود ، لذا اگر در این مرحله ۳ ماهه هم اگر شخصی متقاضی و یا واجد شرایط پیدا نشد شخص کارفرما می تواند برای کارمند یا کارگر مورد نظر در خارج از اتحادیه اروپا دعوت نامه کاری ارسال نماید .

طراحان برتر بازدید : 89 دوشنبه 22 مرداد 1397 نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد چیست؟

کمپ ترک اعتیاد محلی موقتی برای زندگی افراد معتاد است که با مجوز های رسمی سازمان بهزیستی تشکیل می شود و هدف آن بازتوانی روانی و جسمی معتادین خواهد بود. در کمپ ترک اعتیاد برنامه و هدف اصلی درمان های روانشناسی، خودباوری، خودیاری و بازگشت به جامعه است. در کمپ ترک اعتیاد اگر از افراد متخصص و باتجربه به عنوان مربی و مشاور استفاده شود، فرایند بازپروری قطعا به بازگشت فرد به جامعه و سلامت وی می انجامد.

اهداف کمپ ترک اعتیاد

  • از اهداف کمپ ترک اعتیاد مهمترین آن ایجاد یک فضا و محیط مناسب و سرشار از آرامش و احترام برای بازتوانی و درمان معتاد است. محیطی که شخص معتاد احساس تحقیر شدگی و مجرم بودن نداشته باشد و با آن مانند یک انسان عادی و بیمار که نیاز به درمان دارد، رفتار شود.
  • دومین مورد از اهداف کمپ ترک اعتیاد قرار گرفتن شخص در محیطی است که از هر گونه مواد اعتیاد اور عاری بوده و به هیچ عنوان معتاد نتواند به این مواد دست پیدا کند.
  • محیطی مناسب برای زندگی شخص بیمار به مدت کوتاه و امکان دیدار و ملاقات با دوستان، فامیل و خانواده به جهت برخورداری از حمایت های روانی آنها
  • از دیگر اهداف کمپ ترک اعتیاد آموزش مهارت های ارتباطی و بیان مشکلات و احساسات و آشنایی با افراد مشابه و ترک کرده و کمک از آنها برای طی کردن فرایند ترک اعتیاد.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران چه کمپ هایی هستند؟

بهترین کمپ ترک اعتیاد در تهران کمپ هایی هستند که در درجه اول از کادر درمانی مجرب و حرفه ای تشکیل شده باشند و افرادی که در این کمپ به کار گمارده می شوند به کار خود علاقه داشته باشند و به معتاد به چشم بیمار نگاه کنند و نه مجرم. از جمله شرایط دیگری که یک کمپ را بهترین کمپ ترک اعتیاد خواهد کرد، داشتن پشتوانه مالی قوی و همچنین امکانات درمانی و رفاهی مطلوب است. منظور از پشتوانه مالی اسپانسرهای متعهد و مسئول که توانایی فراهم کردن امکانات لازم برای اداره مرکز را داشته باشند. هر چه امکانات مجموعه کمپ بیشتر باشد شرایط برای کمک به معتاد هم بهتر خواهد بود.

امکانات بهترین کمپ ترک اعتیاد

بهترین کمپ ترک اعتیاد باید اتاق VIP، استخر، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، مشاورین متخصص و متعهد داشته تا بیمار بتواند در مدت زمانی که در این محل اقامت دارد هم به درمان دارویی بپردازد و هم با استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی مشکلات روحی و جسمی وی نیز کاهش یابد. داشتن سالن و امکانات ورزشی خوب و سالم کمک می کند شخص بیمار روحیه بهتری داشته و از فکر کردن به مواد و مشکلات دیگر پرهیز کند.

خدمات ویژه کمپ ترک اعتیاد به معتادان

کمپ ترک اعتیاد باید علاوه بر خدمات درمانی رایج در خصوص ترک ماده مخدر خدمات دیگری نظیر مشاوره و گفتگو با خانواده بیمار، مشاوره با محل کار شخص درگیر اعتیاد، در صورت امکان معرفی برای بدست اوردن شغل مناسب بعد از ترک، پیگیری و پشتیبانی بیمار بعد از ترک و رها نکردن آن را ارائه دهد. اینکه یک دوره کوتاهی شخص در این مراکز حضور داشته و بعد آن را رها کنند، قطعا ضریب بازگشت وی به مواد مخدر بیشتر خواهد بود اما بهترین کمپ ترک اعتیاد انهایی هستند که علاوه بر کمک به بیمار برای ترک با ایجاد حلقه های عاطفی و مشاوره ای قوی بین شخص و خانواده و محل کار باعث می شوند امکان بازگشت و گرفتار شدن مجدد فرد به حداقل برسد. در برخی از این مراکز حتی فرایند کاریابی برای شخص درمان شده هم انجام می شود تا هر چه زودتر به متن جامعه برگشته و زمینه برای مصرف مجدد وی فراهم نشود.

dthjfjgyk

طراحان برتر بازدید : 81 یکشنبه 21 مرداد 1397 نظرات (0)

گروه تولیدی اطلس با هدف تولید انواع کیف آلومینیومی و جعبه های آلومینیومی و همچنین عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات با کیفیت بالا و قیمتمناسبنسبت به مدل های خارجی مشابه موجود در بازار از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نمود

برخی از مزایای محصولات اطلس کیف
تولید در سایز و ابعاد مختلف به دلخواه مشتری
ضد آب و رطوبت
ضد ضربه
استحکام بالا
قابلیت نصب بند برای حمل آسان
قابلیت نصب چرخ برای جابجایی آسان
مناسب برای حمل و نقل های طولانی
قابلیت طراحی داخلی کیس (طراحی با کامپیوتر) و برش با دستگاه لیزر متناسب با شکل
قطعات و دستگاه مورد نظر (استفاده از فوم ، ابر و پلی اتیلن)
قابلیت حکاکی متن و لوگوی مورد نظر شما بر روی جعبه توسط دستگاه لیزر
قابلیت طراحی پانل های گوناگون برای رویه کیس
قابلیت محفظه بندی کردن داخل کیس
قابلیت انتخاب رنگ بدنه
قابلیت قفل شدن درب جعبه با کلید مخصوص و همچنین به صورت قفل رمزدار
قابلیت نصب انواع قفل ، دستگیره و لولا بسته به نیاز و سلیقه مشتری
قابلیت نصب بر روی خودروهای سنگین و موتور سیلکلت

برخی از کاربرد هایمحصولات اطلس کیف

تجهیزات نقشه برداری ، اکتشاف معادن و صحرای

تجهیزات فیلمبرداری و عکاس
تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی
تجهیزات نورپردازی و سینمایی
تجهیزاتدستگاه های DJ
تجهیزات ایمنی و آتش نشانی
تجهیزات و ابزار نجوم و انواع تلسکوپ
جعبه ابزار آلات سبک و سنگین
قطعات الکترونیکی و حساس
تجهیزات دوربینهای مدار بسته و لوازم جانبی
دستگاه های جوجه کشی
وسایل آرایشی و گریم
کیف های اداری (سامسونت)
کیف لپ تاپ
استفاده به عنوان بدنه بیرونی دستگاه ها و تجهیزات خاص
مناسب برای محافظت از دستگاه های گوناگون در حمل و نقل و انبارداری
مناسب برای تجهیزات در ابعاد و وزن های مختلفمواد تشکیل دهنده
بدنه جعبه سه لایه بوده ، لایه بیرونی از دو نوع ورق گالوانیزه و آلومینیوم، لایه میانی mdf فشرده و لایه داخلی فوم ضربه گیر با ضخامت متفاوت
چارچوب جعبه از پروفیل آلومینیوم آبکاری شده ، ساخته شده از شمش آلومینیوم درجه یک
انواع قفل ، دستگیره ، لولا ، چرخ و سایر یراق آلات با بهترین کیفیت بسته به نیاز و سلیقه مشتری
گروه تولیدی اطلس آماده عقد قرارداد با کلیه ارگان ها ، سازمان ها و نهادها جهت قبول سفارشات با شرایط ویژه می باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط ویژه با شماره 09122398856( صادق کهوندی ) تماس حاصل فرمایید

طراحان برتر بازدید : 25 یکشنبه 21 مرداد 1397 نظرات (0)

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا در سال 2018 چگونه است؟راههای مهاجرت به استرالیا چیست؟ چه کسانی می توانند مهاجرت به استرالیا  از طریق تخصص داشته باشند؟ چه کسانی می توانند مهاجرت به استرالیا  از طریق کار داشته باشند؟ مشاغل خواسته شده در لیست مشاغل استرالیا ۲۰۱۷ کدامند؟ نکات مهاجرت به استرالیا چیست؟ شرایط مهاجرت به استرالیا  چگونه است؟ هدف از مهاجرت به استرالیا چیست؟ نحوه امتیاز مهاجرت به استرالیا چگونه محاسبه می شود؟ هزینه مهاجرت به استرالیا چقدر است؟ چه کسانی شرایط مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ را دارند؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره مهاجرت به استرالیا دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با مهاجرت به استرالیا با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید. در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما عزیزان درباره مهاجرت به استرالیا  پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

در این مقاله توضیحاتی در جهت راهنمایی شما برای مهاجرت به استرالیا و یا اقامت استرالیا متناسب با شرایط شما ارائه می شود. اگر قصد مهاجرت به استرالیا  برای زندگی، تحصیل، کار و یا پیوستن به بستگان خود را دارید، می توانید برای ویزای استرالیا و یا دیگر مجوزها درخواست دهید بنابرابن سعی ما بر آن است که اطلاعاتی کامل و دقیق در باب مهاجرت به استرالیا در اختیار متقاضیان این امر قرار دهیم که با دید بازتر و با اطلاعات کامل قدم در راه شرایط مهاجرت به استرالیا نهاده و با توجه به شرایطتتان بهترین راه مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنند و در مسیر درست هدف خود را دنبال نمایند.

راه های مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸  متعدد است مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد که در ادامه در مورد هر کدام از این راه ها برای شما مطالبی را شرح خواهیم داد که با انواع طرق مهاجرت به استرالیا آشنا شوید و با توجه به شرایط خود بهترین راه مهاجرت به استرالیا را انتخاب کرده و جهت رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی نمایید.

طراحان برتر بازدید : 38 یکشنبه 21 مرداد 1397 نظرات (0)

مهاجرت به لهستان

مهاجرت به لهستان چه شرایطی دارد ؟ ایا مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج امکان پذیر است ؟ آیا میدانید که چه مدارکی برای مهاجرت به لهستان نیاز می باشید؟ آیا از هزینه های مهاجرت به لهستان آگاه هستید ؟ مزایا و شرایط مهاجرت به لهستان چگونه می باشد؟

موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE شما را امر مهاجرت به لهستان راهنمایی می نماید . جهت رفع پرسش های خود در این زمینه با کارشناسان موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE تماس حاصل نمایید.

کشور لهستان بامساحت ۳۱۲,۶۸۵کیلومترمربع وجنعیت تقریبی ۳۸,۶۳۵,۱۴۴ نفردرمرکزاروپاقرارگرفته .کشور لهستان ازشمال با کشور روسیه و همچنین دریای بالتیک وازجنوب باکشورچک و اسلواکی ازشرق باکشوراوکراین وازغرب نیزباکشورآلمان همسایه می باشد.کشورلهستان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی دارای یک آب و هوای اقیانوسی بوده یعنی دارای زمستانهای بسیارسردوطاقت فرسامی باشد.این کشور کوهستانهای اندکی داشته ولی یک کشورپرآب محسوب می شود.دمای هوادرفصل تابستان در کشور لهستان تا۳۳درجه بالای صفرمی رسد.پایتخت کشور لهستان شهرورشوباجمعیتی حدودیک میلیون وهفتصدوشانزده هزارنفرمی باشد که بزرگترین شهراین کشورنیزبحساب می آید.ازهزارواندی سال یک قومی بنام (له) درکشورکنونی لهستان زندگی میکردودرزمانی که دولت مستقل لهستان تشکیل شد،نام کشورراازقوم له گرفتند.خاندان پیاست نیزکه حدود چهارصد سال درکشورلهستان سلطنت کردند،اولین خاندان سلطنتی این کشور محسوب میشود که تقریباازقرن دهم میلادی تاسال ۱۳۷۰ میلادی دارای قدرت ونفوذحاکمیت بودند،کشورآلمان نیزدرسال ۱۹۴۱ سرتاسردولت لهستان رابه تصرف خود درآورد. درزمان جنگ جهانی دوم حدود۶میلیون نفرازمردم لهستان که حدود۳ میلیون نفرآنهایهودی بودندموردقتل عام قرارگرفتند.کشورروسیه (شوروی سابق) دراوایل سال ۱۹۴۵ تمام دولت لهستان را اشغال کردوازاین تاریخ بود که دولت لهستان به صورت کمونیستی اداره شد.درشهرپزنان لهستان در سال ۱۹۶۵  شاهداولین بحران ضدکمونیستی در جهان شد.این یک بحران کارگری بود که در سال ۱۹۸۰ هم زمان با گران شدن قیمت اجناس ،اعتصاب کارگران نیزدراولین کشورآغازگردیدکه این جنبش پایه گذار بزرگترین تغییروتحولات کشور لهستان درقرن حاضرکردید.درادامه این اعتصاب وجنبش کارگران در۱۳دسامبر۱۹۸۱ دولت کمونیستی با اعلام یک وضعیت جنگی فوق العاده نموده و قدرت نظامی را بصورت مطلق در دست گرفت تا اینکه کم کم ازسال ۱۹۸۲ حکومت نظامی ازلحاظ قدرت روبه سیرنزولی نهادودرنهایت درسال ۱۹۸۳ به صورت کامل حکومت نظامی درکشورلهستان لغوگردید.کشورلهستان ازسال ۲۰۰۴ عضو اتحادیه اروپاشدوعلاوه برآن به عضویت پیمان ناتودرآمد

کسی که بعنوان رییس جمهور درکشورلهستان انتخاب می شود به این معنی است که ریاست حکومت رابرعهده خواهدگرفت که از وظایف رئیس جمهور،معرفی سفراووزرابه پارلمان واعلان جنگ و صلح می باشد،قدرت واختیارانحلال هردومجلس لهستان درهرزمان نیزبعهده شخص رییس جمهور دولت لهستان می باشد.اماریاست هیات وزیران برعهده نخست وزیر خواهدبود.که بایدوزیران خودرابه مجلس معرفی کرده ورای اعتمادرابگیرند.نمایندگان مجلس درکشورلهستان برای طول مدت ۴سال انتخاب شده که توسط هیآت رئیسه اداره می شوند.مجلس شورادرکشورلهستان دارای ۴۶۰ کرسی می باشد.

اقتصاد کشور لهستان:

واحدهای پول کشور لهستان زلوتی-گروش وریال می باشد.فراورده هاومحصولات کشاورزی،حیوانات زنده،خواربار،ماشین آلات وحمل ونقل ازجمله مهم ترین صادرات درکشورلهستان می باشد.

مردم ونژادهای مختلف درکشورلهستان:

۹۶درصدازجمعیت کشورلهستانی ها،و۴درصدنیزآلمانی ها،اوکراینی هاوبلاروسی هاتشکیل می دهند،زبان اصلی مشورلهستان زبان لهستانی می باشد.مذاهب مختلف درکشورلهستان نیزشامل،کاتولیک که ۹۵درصدمردم مذهب کاتولیکی دارند،ارتودوکس که ۲/۳درصدمردم مذهب ارتودوکس دارندوپروتستان که ۰/۴درصدمردم دارای مذهب پروتستانی می باشند.

درصورت کلی مشورلهستان دارای ۱۶ استان بزرگ و کوچک می باشد که به ترتیب شهرهای ورشو،کراکوف،ووچ،وروتسلاو،پوزنان،گدانسک،اشچچین وکاتوویتس ازجمله شهرهای مهم کشورلهستان می باشد.

این مقاله با عنوان مهاجرت به لهستان متعلق به موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE می باشد

طراحان برتر بازدید : 47 یکشنبه 21 مرداد 1397 نظرات (0)

دانشگاه گریفیتس(Griffith university) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در کوئینزلند است که در سواحل شرقی استرالیا واقع شده است. دانشگاه گریفیتس(Griffith university) یک دانشگاه نسبتا جوان است، که در سال 1971 به طور رسمی تأسیس شده و اولین بار در سال 1975 دانشجو پذیرفت. این دانشگاه با یک محوطه دانشگاهی در شهر ناتان با 451 دانشجو آغاز به کار کرد. هم اکنون دانشگاه گریفیتس(Griffith university) به پنج محوطه دانشگاه در سه شهر گسترش یافته است: پردیس طلای ساحل، پردیس لوگان، پردیس ناتان، پردیس کوه گراتو و پردیس بانک جنوبی.

 

http://miestudy.com

طراحان برتر بازدید : 42 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)

نرم افزار bpms

نرم افزار BPMS

نرم افزار BPMS چیست؟

نرم افزار مدیریت فرایندهای کاری (نرم افزار BPMS) تولید شده ورجاوند [نرم افزار مدیریت فرایند کسب و کار] (Business Process Management System) یک راهکار مناسب و بومي برای فائق آمدن بر مشکلات فرایندی سازمانها می‌باشد. این راهکار به کمک ابزارهایی مولد فرایند در جهت تبدیل فرایند سنتی به فرایند الکترونیکی، مدل‌سازی فرایند به کمک ابزار مدیریت گردش کار (Workflow Designer) و طراحی فلوچارت و در نهایت داشبوردهای مدیریتی مورد نیاز مدیران سازمانها، حرکت به سوی تعالی سازمانی را محقق خواهد کرد. به بیان دیگر نرم افزار مدیریت فرایندهای کاری بستری را فراهم می آورد تا بوسیله آن انجام رویه‌های سازمانی و گردش کار و تصمیم گیری هوشمند در سازمان براساس فرآیندها بصورتی کاملاً مکانیزه، خودکار و نرم افزاری درآید.با سرعتی که در حوزه تعالی سازمانی و بکار گیری روشهای کارآمد و گسترده شدن تعداد فرایندها صورت میگیرد باعث میشود تا نرم افزار BPMS به عنوان نسل جدید نرم افزارهای سازمانی، نقش هسته سیستمهای سازمانی آینده را ایفا کند. البته اجرای درست نرم افزار bpms نیاز به ساز و کارهایی دارد که ریسک اجرای آن را تا حد امکان پایین آورد.

مولفه های موجود در نرم افزار BPMS ورجاوند:

  • ابزار فرم ساز : ابزار طراحی فرمهای سیستم به عنوان مثال بتوان فرم مرخصی و یا مجموعه فرمهای فرایند خرید را تعریف كرد. برای اطلاعات بیشتر ابزار فرم ساز ورجاوند را مشاهده فرمایید.
  • ابزار تعریف فلوچارت حركتی فرایند (Workflow Designer) این فلوچارت حركتی می‌تواند بر اساس قوانینی كه شما تعریف می‌كنید باشد به عنوان مثال بر اساس روابط موجود در چارت سازمانی و یا هر شرط پیچیده‌ای كه شما در نظر دارید. ضمن اینكه انواع شرائط سازمان شما برای حركت فرایند قابل پیاده سازی است. تعریف دسترسی دسترسی در هر مرحله قابل تعمیم می باشد. برای درک بهتر تصمیم سازی در گردش کار بهتر است بخش DSS را مطالعه فرمایید.
  • ابزار تعریف پردازش (Process Engine) این پردازش ها ممكن است به صورت داخلی (داخل خود سیستم) و یا به صورت خارجی (از سایر سیستم های موجود در سازمان) باشد. استفاده از  web service در اين بخش امكان پذير است. ارسال پردازشهایی نظیر ارسال پست الکترونیکی ، ارسال پیامک (SMS) و … در این بخش وجود دارد.
  • ابزار گزارش‌ساز که به کمک آن گزارشهای مورد نیاز مدیریت در قالبهای نمایشی و چاپی به صورت نامحدود قابل استفاده خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر ابزار گزارش ساز ورجاوند را مشاهده فرمایید.
  • ابزار ردیابی فرایند كه از طریق كارتابل قابل پیگیری است. مراحل اجرايي كار به صورت درختي، ليستي و فلوچارتي قابل نمايش است.
  • مدیریت تولید رویداد (Event) : با امکانی که مدیریت رویداد یا Event شما قادرید تا بر اساس نوع تراکنشها فرایند، عملیات خاصی روی سایر موجودیتها در سیستم انجام دهید.
  • يكپارچگي با نرم افزار اتوماسیون اداری قدرتمند كتيبه و ارتباط  ويژوال با مكاتبات سازمان. وجود كارتابل مشترک با نرم افزار اتوماسيون اداري در BPMS ورجاوند وجود دارد.
  • ابزار داشبورد ساز که با دستیابی به شاخصهای (kpi) مورد نیاز مدیران و پردازش اطلاعات و گزارشها در قالب گرافیکی و نمودارهای متنوع قابل نمایش است. برای اطلاعات بیشتر ابزار داشبورد ساز ورجاوند را مشاهده نمایید.
  • با توجه به اینکه ساخت مدل کاری و موجودیتهای بانک اطلاعاتی به صورت کاملا شفاف وجود دارد مشتری به راحتی به ساختارهای تولید شده در نرم افزار bpms دسترسی دارد. به بیان دیگر پشت سیستم نرم افزار BPMS در اختیار مشتری قرار میگیرد.
  • مدیریت آلارم و یادآوری : در نرم افزار BPMS ورجاوند امکان تعریف خودکار آلارم و یادآوری برای فرایندهایی که نیاز به کنترل تاریخ و زمانبندی دارد مهیا است.
  • ابزار منوسازی در bpms طراحی شده است که شما را قادر میکند بدون هیچ محدودیتی در طول و عرض و تعداد منوها، به صورت درختی چیدمان فرمها را در منوی اصلی نرم افزار کتیبه جانمایی کنید.
  • از آنجا که کلیه موتورهای bpms ورجاوند توسط واحد تولید شرکت ساخته شده است و نرم افزار bpms ایرانی و بومی بوده، تسلط کافی و موثر بر روی این ابزارها وجود دارد و مشتریان بدون هیچ گونه استرس و نگرانی میتوانند فرایندهای خود در سیستم bpms ورجاوند تولید و راهبری کنند. ذکر این نکته لازم است که هیچ شرکتی نمیتواند ادعا کند که نرم افزار bpms خودش همه چیز را پوشش میدهد. آنچه مهم است این است که شرکت تولید کننده با فیدبک و بازخوردی که از مشتری میگیرد بتواند در زمان مناسب پاسخ گو باشد و این فقط توسط شرکتهایی که خودشان تولید کننده bpms هستند قابل انجام است. خرید نرم افزار bpms خارجی ریسک بالایی دارد.

تفاوت نرم افزار BPMS با نرم افزار مدیریت گردش کار (wfm):

برخی از مشتریها دارای ابزاهای فرم ساز و مدیریت گردش کار هستند. همیشه این سوال پیش می آید که مزیت نرم افزار bpms نسبت به wfm چیست؟ نرم افزار مدیریت گردش کار برای طراحی فرمها و گردش کار مورد استفاده قرار میگیرد. نگاه آن ، نگاه فرمی بوده و پیاده سازی قواعد کاری پیچیده در آن امکان پذیر نیست. در صورتیکه در نرم افزار bpms نگاه فرایندی وجود دارد و ایجاد تصمیم گیری و پیاده سازی قواعد کاری پیچیده در آن وجود دارد. در wfm امکان اتصال به نرم افزارهای دیگر سازمان وجود ندارد ولی در bpms ارتباط با سایر زیرسیستمها چه از طریق ارتباط با لایه بانک اطلاعاتی و چه از طریق وب سرویس وجود دارد. به بیان دیگر یکپارچگی اطلاعات در سازمان بوجود می آید. در رده بندی سیستهای نرم افزار bpms به عنوان نسل چهارم نرم افزارها وجود دارد و wfm یک نسل قبل از bpms است. در واقع bpms نسل جدیدتری است که علاوه بر دارا بودن ویژگیهای مثبت wfm نقصهای آن را نیز برطرف کرده است. بهتر است برای درک بهتر جایگاه نرم افزار bpms مقاله BPMS و نسلهای مختلف سیستمهای اطلاعات را مطالعه فرمایید. برای اینکه بدانید ابزاری که دارید bpms است یا wfm این سوالات را مطرح کنید و ببینید چه جوابی دارد :

  • آیا امکان ارتباط با سیستمهای دیگر وجود دارد. مثلا آیا امکان برقراری ارتباط با سیستم ساعت زنی (سیستم حضور و غیاب) که توسط شرکت دیگری ساخته شده وجود دارد و میتوان اطلاعاتش را خواند؟
  • آیا میتوان به نرم افزار حسابداری وصل شد و بر اساس میزان رقم سند گردش کار پویا تعریف کرد؟
  • آیا میتوان موجودی کالای انبار را از سیستم انبار خواند و در فرایند درخواست کالا مورد بررسی قرار داد؟
  • عملیات تایید در فرمها قابلیت نوشتن رویداد را دارد؟ اصولا این ابزار قابلیت نوشتن رویداد (Event) را دارد؟
  • امکان ارتباط با وب سرویس در سیستم وجود دارد؟

اینها سوالاتی است که با پاسخ دادن به آن میتوان فهمید که نرم افزار bpms چه تفاوتهایی با نرم افزار wfm دارد.

نرم افزار BPMS در یک نگاه

طراحان برتر بازدید : 28 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)

مهاجرت به کشور اوکراین همواره مورد استقبال ایرانیان بوده است و اگر نگوئیم تنها دلیل شاید بتوان گفت یکی  از مهم ترین دلایل مهاجرت به این کشور، هزینه های بسیار پایین زندگی با توجه به استانداردهای زندگی اروپایی می باشد. همچنین تقاضا جهت اخذ اقامت دائم کشور اوکراین از زمانی که زمزمه های پیوستن این کشور به حوزه شینگن با توافقی که در تاریخ 11 ژوئن 2017 اتفاق افتاد بیش از پیش شد.
شهروندان اوکراینی از تاریخ 21 خرداد ماه 1396 طبق توافقی که در اتحادیه اروپا به تصویب رسید اجازه پیدا کردند به مدت 90 روز در تمامی کشورهای حوزه شینگن بدون اخذ ویزا و روادید ورود پیدا کنند و پس از گذشت 6 ماه مجددا اجازه ورود به آنها داده شود.
جهت کسب اطلاع از هزینه مهاجرت به اوکراین می توانید با ما در گروه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید.

 

هزینه مهاجرت دائم به اوکراین:

اولین موضوع در خصوص اطلاع از هزینه های مهاجرت به اوکراین، این مطلب است که متقاضی باید ابتدا بتواند در کشور اوکراین حضور پیدا کند و در این خصوص باید درخواست ویزای توریستی به سفارت اوکراین بدهد، پس از دریافت ویزا متقاضی می تواند حداکثر به مدت 14 روز در این کشور حضور داشته باشد. هزینه های ابتدایی اخذ ویزای و تور یک هفته تا 14 روز بسته به پکیج ارائه شده توسط آژانس های مسافرتی متفاوت است که از متوسط 650 دلار شروع خواهد شد تا 1100 دلار.
 هزینه های مهاجرت دائم به اوکراین به پارامترهای دیگری نیز بستگی دارد، مثلا اینکه قرار است متقاضی از چه راهی اقامت دائم اوکراین را اخذ نماید، همچنین تعداد اعضای خانواده با توجه به شرایط سنی شان نیز در بحث هزینه ها از اهمیت زیادی برخوردار است. روش های مهاجرت به اوکراین همانطور که در قسمت های دیگر سایت ذکر شده از طریق سرمایه گذاری، تحصیل، حضانت کودک بی سرپرست اوکراینی یا سرپرستی افراد سالخورده و... امکان پذیر می باشد. همچنین پس از ورود به کشور اوکراین باید مشخص شود، مقاضی قرار است در کدام یک از شهرهای این کشور اقامت داشته باشد، هر چند که مجددا یادآوری می کنیم، قرار است شما در یکی از ارزانترین کشورهای دنیا اقامت داشته باشید. اگر بخواهیم متوسط هزینه ای را برایتان متصور شویم به ذکر این موضوع می پردازیم که درآمد متوسط یک فرد در پایتخت اوکراین 360 دلار می باشد، درآمدی که به راحتی توسط آن هزینه های زندگی فرد تامین می شود.

 

بسیاری از موسسات حقوقی در ایران به کسانی که قصد مهاجرت به اوکراین را دارند پشنهاد مهاجرت به دیگر کشور های اروپایی را میدهند.اما ما با توجه به تجربه ای که در این زمینه کسب کرده ایم با اطمینان کامل اوکراین را به متقاضیان پیشنهاد میکنید.دلیل اول برای اولیت داشتن اوکراین نسبت به بقیه کشور های اروپای هزینه بسیار پایین تر برای مهاجرت و زندگی است.هزینه زندگی در اوکراین حتی از هزینه زندگی در ایران نیز کمتر است.هزینه مسکن،تحصیل و تامین نیاز های اولیه زندگی ارزان تر از ایران است و نکته جالب این است که کشور از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی در سطح دیگر کشور های اروپایی قرار دارد.با توجه به این شرایط ما پیشنهاد میکنیم اگر قصد مهاجرت به اروپا را دارین حتما اوکراین را یکی از اصلی ترین گزینه های خود در نظر بگیرید.

 

هزینه مهاجرت تحصیلی به اوکراین:

در خصوص مهاجرت تحصیلی به اوکراین پروسه به این ترتیب است که دانشجو ابتدا از یکی از دانشگاه های اوکراین با ارائه مدارک تحصیلی خود بتواند پذیرش تحصیلی بگیرد و پس از آن درخواست ویزای تحصیلی از طریق سفارت اوکراین در تهران نماید.

مدارکی که برای ارائه و پذیرش در دانشگاه های اوکراین مورد نیاز است شامل پاسپورت، مدرک دیپلم و ریزنمرات مقطع دیپلم، گواهی صحت و سلامت پزشکی می باشد که همه این موارد باید به صورت ترجمه رسمی به زبان انگلیسی باشند.

به صورت کلی هزینه مهاجرت به اوکراین برای تحصیل با توجه به رشته ی تحصیلی، شهری که دانشگاه در آن واقع شده و اینکه در کدام دانشگاه قصد تحصیل را داشته باشید بسیار متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های تحصیل در کشور اوکراین می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در گروه حقوقی رادیو وکالت تماس حاصل نمائید.

طراحان برتر بازدید : 33 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)

الف) مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار و مهارت شغلی


مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار و مهارت شغلی، یکی از روش های معمول اخذ اقامت استرالیا می باشد که بیشترین تعداد متقاضیان از بین سایر ویزاها را به خود اختصاص داده است. دلیل آن نیز این موضوع است که متقاضی با کمترین هزینه ممکن اقامت استرالیا را می تواند اخذ نماید و در آنجا مشغول به کار و زندگی شود. زیرگروه های مختلفی برای این نوع ویزا تعریف شده است که به سه زیرگروه 189، 190 و 489 تقسیم بندی می شود. حداقل امتیاز لازم برای ویزای کار و مهارت شغلی استرالیا امتیاز 60 می باشد که در انتها نحوه امتیازبندی را شرح داده ایم.

 

مهاجرت به استرالیا  از طریق کار، ویزای زیرگروه 189:

 

یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین انواع ویزاهای مهارت شغلی برای اقامت در استرالیا می باشد. ویزای زیرگروه 189 که به اقامت دائم نیز معروف است به متقاضی این اجازه را می دهد که در هر جای استرالیا به زندگی و کسب و کار بپردازد.



مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار، ویزای زیرگروه 190:


بعد از ویزای 189 این ویزا رتبه دوم از نظر محبوبیت را در بین متقاضیان به خود اختصاص داده است، شرایط بعد از اخذ ویزا بدین شکل است که متقاضی از 2 سال اقامتی که به وی داده می شود و یکی از ایالت ها نیز اسپانسر وی شده (امتیاز اسپانسری در این نوع ویزا 5 امتیاز می باشد) باید یکسال از این 2 سال اقامت را کار کند که بتواند درخواست اقامت دائم را بدهد.



مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار، ویزای زیرگروه 489:


این نوع ویزا اندکی حق انتخاب متقاضی را محدودتر کرده است به نحوی که یکی از ایالت ها اسپانسر متقاضی شده (امتیاز اسپانسری در این نوع ویزا 10 امتیاز می باشد) و اقامت 4 ساله نیز به شخص تعلق می گیرد. در این نوع ویزا متقاضی باید از 4 سال اقامتش، 2 سالش را کار کرده باشد که بتواند درخواست اقامت دائم دهد.


انواع امتیازها در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:


امتیاز سن:

۱۸ تا ۲۴ سال تمام: ۲۵ امتیاز

۲۵ تا ۳۲ سال تمام: ۳۰ امتیاز

۳۳ تا ۳۹ سال تمام: ۲۵ امتیاز

۴۰ تا ۴۴ سال تمام: ۱۵ امتیاز

 

 

نمره IELTS و یا معادل آن در امتحانات دیگر در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

-نمره ۶ در هر ۴ مهارت: بدون امتیاز

-نمره ۷ در هر ۴ مهارت: ۱۰ امتیاز

-نمره ۸ در هر ۴ مهارت: ۲۰ امتیاز

 

سابقه کاری در استرالیا در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

۱ سال سابقه کار مرتبط در ۲ سال گذشته: ۵ امتیاز

۳ تا ۵ سال سابقه کار مرتبط در سال‌های گذشته: ۱۰ امتیاز

۷ سال سابقه کار مرتبط در سال‌های گذشته: ۱۵ امتیاز

۸ سال سابقه کار مرتبط در سال‌های گذشته: ۲۰ امتیاز

 

سابقه کاری در خارج از استرالیا در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

۳ سال سابقه کار مرتبط در ۵ سال گذشته: ۵ امتیاز

۵ سال سابقه کار مرتبط در ۷ سال‌ گذشته: ۱۰ امتیاز

۸ سال سابقه کار مرتبط در ۱۰ سال‌ گذشته: ۱۵ امتیاز

 

مدارک تحصیلی در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

-مدارک ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا: ۱۰ امتیاز

-مدارک ارزیابی شده معادل لیسانس یا فوق لیسانس استرالیا: ۱۵ امتیاز

-مدارک ارزیابی شده معادل دكترای استرالیا: ۲۰ امتیاز

 

 

تحصیل در استرالیا در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

۲ سال تحصیل در استرالیا: ۵ امتیاز

۲ سال تحصیل در مناطق کم‌جمعیت استرالیا: ۵ امتیاز

 

سابقه كار حرفه‌ای در استرالیا در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

داشتن یك سال سابقه كار حرفه‌ای مرتبط با تخصص و مدرك در استرالیا: ۵ امتیاز

 

امتیاز همسر در خصوص ویزای کار مهاجرت به استرالیا:

امتیاز داشتن همسر: ۵ امتیاز

*برای اینکه بتوانید از ۵ امتیاز داشتن همسر استفاده کنید باید:

1-همسر شما حداقل نمره ۶ در آزمون IELTS داشته باشد.

2-حداقل یکسال سابقه کار مرتبط با بیمه داشته باشد.

3-شغل ایشان در همان لیستی که شغل شما موجود بوده، وجود داشته باشد.

*برای ویزای ساب‌کلاس ۱۸۹، شغل متقاضی ویزا و همسرش باید در لیست MLTSSL بوده و درمورد ویزای ساب‌کلاس ۱۹۰، شغل متقاضی ویزا و همسرش باید در لیست STSOL باشد.

 

مهاجرت به استرالیا

ب) مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری:

 

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، یکی از مطمئن ترین راه های اخذ اقامت استرالیا می باشد که پروسه آن به طور متوسط در مدت زمان یکسال به نتیجه می رسد، برای این نوع ویزا زیرگروه های مختلفی تعریف شده است. انواع ویزای سرمایه گذاری استرالیا به ویزای زیرگروه 188- زیرگروه 888 و زیر گروه 132 تقسیم بندی می شود.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری زیرگروه 188:
در این نوع ویزا ابتدا اقامت 4 ساله به متقاضی تعلق می گیرد که در صورت رعایت شروط مشخص شده می توان پس از مدت زمان 4سال درخواست اقامت دائم از طرف متقاضی صورت پذیرد.

 

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای زیرگروه 188:
- سن متقاضی کمتر از 55 سال باشد
- گردش مالی 500 هزار دلاری در مجموع 2 سال مالی گذشته
- حداقل سرمایه فرد و همسرش 800 هزار دلار بوده و متعهد شود که این مبلغ را به استرالیا انتقال دهد
- تعهد راه اندازی بیزنس تا حداکثر 2 سال بعد از ورود به استرالیا


امتیازات مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای زیرگروه 188:
- اقامت 4 ساله به تمامی اعضای خانواده متقاضی (همسر و فرزندان)
- اجازه کار و زندگی در هر جای استرالیا
- امکان دست یابی به اقامت دائم استرالیا و پس از آن اخذ کارت شهروندی

 

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری زیرگروه 888:
این ویزا مرحله دوم ویزای زیرگروه 188 می باشد که از ابتدا اقامت دائم محسوب می شود.



مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری زیرگروه 132:
این ویزا مخصوص مدیران و صاحبان شرکت های بزرگ می باشد. متقاضیانی که متعد شده اند پس از ورود به استرالیا مبلغ 1.5 میلیون دلار استرالیا را وارد خاک استرالیا نمایند.



امتیازات مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای ویزاهای زیرگروه 888 و 132:
- امکان اقامت و راه اندازی کسب و کار در هر جای استرالیا بصورت دائم
- برخورداری از تحصیل رایگان برای همه اعضای خانواده
- برخورداری از مراقبت های پزشکی رایگان
- برخورداری از بیمه بیکاری و بازنشستگی استرالیا

-درخواست کارت شهروندی و پاسپورت استرالیا

 

 

ج) مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی:


ویزای ازدواج استرالیا برای متقاضیانی است که از طریق ازدواج با شهروند یا فرد دارای اقامت دائم استرالیا، قصد زندگی در استرالیا را داشته باشند.

متقاضی قبل از تقاضای ویزای ازدواج استرالیا، با همسر خود ازدواج قانونی کرده و مدارک کامل و سند ازدواج را همراه خود داشته باشد

همچنین باید از سمت دو طرف مشخص شود که هدف آن ها قصد اخذ اقامت استرالیا نبوده است و بصورت واقعی قصد زندگی دارند.

 

د) مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین:


ویزای والدین استرالیا مخصوص والدینی است که فرزندشان یا شهروند استرالیا می باشد و یا مقیم دائم استرالیا و همچنین متقاضی باید شرایط تراز خانواده را دارا باشد.

 

ه) مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای فرزندان

 

افرادی که حداقل یکی از والدین‌شان شهروند استرالیا یا مقیم دائم استرالیا باشند، می‌توانند برای دریافت ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند
جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط اقامت استرالیا 2018 می توانید با ما در موسسه حقوقی رادیو وکالت در تماس باشید.

 

منبع:

http://legalholding.ir

طراحان برتر بازدید : 91 شنبه 20 مرداد 1397 نظرات (0)

تغییرات جدید گوگل چیست – آپدیت هسته گوگل در آگوست 2018

چند روزی است که خبرهایی مبنی بر تغییرات اساسی در هسته گوگل به گوش می رسد و جایگاه بسیاری از وب سایتها با توجه به این تغییرات آگوست در هسته الگویتم گوگل، دچار افت و یا بهبود جایگاه سایت خود شده اند. حال با این تغییرات، کارشناسان سئو بسیاری بر روی این آپدیت تمرکز کرده اند تا بفهمند که گوگل چه فاکتورهای جدیدی برای رتبه بندی نتایج استفاده کرده است. ما در این مقاله به بررسی این موضوع و بیانات برخی افراد در رابطه با این موضوع پرداخته ایم.

آیا تغییرات جدید گوگل کامل شده است؟

این تغییرات که از ابتدای آگوست 2018 یعنی حدود 3 روز پیش (9 مرداد) آغاز شده است، همچنان در حال انجام است و کامل نشده است. به نقل از وب سایتهای معتبر در زمینه بررسی نتایج گوگل، این تغییرات طی چند روز آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

چه تغییراتی در الگوریتم بوجود آمده است؟

با توجه به اینکه این تغییرات در هسته گوگل، بتازگی انجام شده است، هنوز تفسیر دقیقی از علت و تغییرات بوجود آمده بدست نیامده است. اما گمانه زنی ها بیشتر روی این موضوع است که گوگل، بیشتر از قبل بر روی کیفیت محتوا تاکید دارد. همچنین برخی نیز می گویند، سرعت بارگذاری وب سایتها نیز در این تغییرات وسیع بی نتیجه نبوده است.

اگر افت رتبه داشته ایم باید چکار کنیم؟

بسیاری از وب سایتها، دارای افت رتبه فاحش بوده اند. برخی نیز دارای افت چند پله ای در نتایج گوگل بودند. اگر نگران سئو سایت خود هستید ، باید این تغییرات را جدی بگیرید. البته به نقل از وب سایتهای متخصص سئو و بهینه سازی سایت، فعلا از تغییر دادن در وب سایت خود دست نگه دارید تا ببینید در پایان تغییرات الگوریتم های گوگل، چه جایگاهی خواهید داشت. ضمن اینکه بطور دقیق مشخص شود گوگل بر چه چیزی تاکید بیشتری داشته است. ما در ادامه سعی می کنیم تغییرات را بصورت ساده و روان برای شما منتشر کنیم تا شاهد افت سئو سایت خود نباشید.

 

منبع:

http://7seo.ir/

طراحان برتر بازدید : 51 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

 


4 روز، گزارش: شفیق اسد گل قرن هیجان به پاکستان مقاومت روحیه به استرالیا در یکشنبه میزبان تلاش برای قرار دادن اولین آزمون با روز به فراغت خسته کننده.

شفیق برای سه خط چین شده خاموش شات برش در نهایی از روز چهارم به رسیدن به خود را قرن دهم تست کردن توپ 140 در مسابقه روز و شب در Gabba اجرا می شود بیش از.

توریست که خود آزمون آخرین نه در استرالیا از دست داده اند، به دست و پنجه نرم با وجود از دست دادن کلید batsmen خان روز الازهر علی و فرمانده یا خلبان هواپیما Misbah ul0fo81k9jnH حق خودداری کرد.

در نزدیک در یک روز طوفان ضربه با شفیق پیشرو پاکستان فقط دو درهای چپ و 382 برای هشت–نوبت چهارم بالاترین در آزمون در Gabba بوده است.

آنها سمت خانه با 107 عنوان به روز دوشنبه پایان دنباله دار بودن.

MIsbah-ul-Haq and Steve Smith, captain of Pakistan and Australia respectively. Getty Images

MIsbah ul حق و استیو اسمیت کاپیتان از استرالیا و پاکستان بود. گتی ایماژ

گفت: الازهر “اسد شفیق مبارزه بود و او می آمد با صدای بلند،”.

“ما واقعا لذت بردم نوبت خود را و راه او batted، آن صدای واقعا خاص و همچنین ویژه چگونه batted امیر محمد و ریاض وهاب نیز هست.

“آن رشد اعتماد به نفس بیشتری، رفتن را از طریق مجموعه کمک خواهد کرد.”

استیو اسمیت شفیق زندگی در 72، شانس روشن دو دست انداختن در دوم لغزش هنگام سه overs مقررات در روز مانده بود بولینگ میچل Starc داد.

بازی با نیم ساعت اضافی را به تلاش برای امن نتیجه تمدید شد اما گردشگران شرکت برگزار شد.

شفیق بازی به استرالیا و مقاومت به رهبری با صدای متخاصم از جمله 10 چهار و شش با برخی از اجرای پر جنب و جوش بین درهای را چاشنی.

امیر محمد در سال اول بازگشت خود را به بین المللی کریکت پس از ممنوعیت پنج ساله برای رفع نقطه ضربه بالاترین نمره آزمون خود را در همکاری خیره هفتم جدا 92 اداره با شفیق.

امیر، قبلی بهترین بود 39 نه خارج برابر انگلستان در بیضی در اوت اما او در اواخر جلسه 48 کردن توپ 63 با پنج چهار دست و پا افتاد.

Bowlers استرالیا متحمل سخت کار کردن طولانی با سه ساعت جلسه نهایی پایان تنها در 10:09 بعد از ظهر، بعد از طوفان های شدید زمین درست قبل از چای lashed.

Bowlers که پاکستان با در نظر گرفتن درهای هفت برای 24 در نوبت اول نابود، با فقدان کمک توپ صورتی زیر چراغ دوم نا امید شد.

“آن احتمالا نمی رفتن برنامه ریزی. بدون شک ما را به پایان کردن بازی امروز می خواستم. کلاه کردن به پاکستان batted آنها در خصوص خوب”گفت: استرالیا بولینگ مربی دیوید Saker.

“هنوز هم در موقعیت بسیار خوب و قوی هستیم. من ترجیح می دهم در موضع ما نسبت به آنها باشد. برای دوباره و درهای دو سریع فردا داریم.”

استرالیا اجرا شکست نخورده از 27 تست در Gabba دفاع هستند. آخرین شکست خود را در اینجا این است که در سال 1988 به غرب هند.

میزبان به جلسه نهایی شب درهای پنج نیاز برای پیروزی رفت و حذف نوبت اول برتر-گلزن Sarfraz احمد برای 24.

Starc کراوات خود را با inswinger در 88th بیش از او جدا سوم پراکنده و جکسون پرنده بود امير پشت در 107th گرفتار بیش از.

اما آمار تعداد ریاض وهاب نه دنباله دار…

طراحان برتر بازدید : 39 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)

 


به اوساکا: کاشیما آنتلرز ژاپن شوکه قهرمان آمریکای جنوبی اتلتیکو ملی 3-0 در چهارشنبه برای رسیدن به فینال جام جهانی باشگاه بحث برانگیز نخستین کمک مجازات اهدا توسط داور ویدئو.

بازیکنان ملی را پس از مجارستانی داور ویکتور Kassai اشاره به فن آوری های جدید در اوزاکا پس از شکایت از کاشیما مشخصه که Daigo Nishi علامت نیم ساعت افتاد شده بود اعتراض خشمگینانه واکنش نشان داد.

Shoma Doi تاریخ ساخته شده توسط تبدیل مجازات قبل از افزودن Yasushi اندو هدف دارای گونه های برامده پشت پاشنه و جایگزین یوما سوزوکی نيروها اواخر در پایان، سوزوکی قابل198AnTIOay توجه کریستیانو رونالدو سبک مطرح در جشن.

Kashima Antlers' players celebrate after winning the match. Reuters

کاشیما آنتلرز بازیکنان جشن بعد از برنده شدن مسابقه. رویترز

آنتلرز که تبدیل به اولین تیم ژاپنی برای رسیدن نهایی به صورت یا رونالدو رئال مادرید یا در صورت شوک لرزه مکزیک باشگاه امریکا برای عنوان بهترین تیم جهان در روز یکشنبه. کسانی که دو طرف در یوکوهاما روز پنجشنبه را تامین می کند.

تکنولوژی ویدئویی برای اولین بار در جام جهانی باشگاه در ژاپن در مسابقات جام trialed بودن است.

سیستم نظارت بر تلویزیون مورد و رله اطلاعات در اصطلاح “بازی تغییر تصمیمات” به مقامات مسابقه در طول بازی داور شامل.

“آنها خستگی ناپذیر، مربی آنتلرز Masatada Ishii به خبرنگاران گفت: حمله نگه داشته”. “من فقط بگم که ما را کرد. ما را در آنجا آویخته و پاداش ما داریم، ما در فینال هستیم. ما برای همه ژاپن جنگ می خواهد شد.”

کاشیما خوشبخت باشد حداقل سه گل کردن قبل از حادثه پنالتی توسط داور Kassai، ملی جلو جان Mosquera برای Colombians با رگبار شدید است که هدف فوتبال rattled نزدیک رفتن از دست رفته بودند.

دروازه بان آنتلرز Hitoshi Sogahata را موجب صرفه جویی شدید چند قبل از Mosquera دیگر به عنوان دارندگان جام Libertadores در جستجوی اکولایزر رفت برابر نوار درست قبل از halftime شات شکست مجبور شد.

بازیکن کلمبیا ادامه تعرض به آنها را خاموش، trudged–با توجیه برخی از شواهد تلویزیون تکرار–شکایت که اورلاندو Berrio پاشنه Nishi را توسط حادثه هایی بود.

پس از 10 ثانیه تکرار بررسی، Kassai را به نقطه به bemusement بازیکنان اتلتیکو اشاره کرد.

امیدی که همه بیشتر حاد در مشاهده تکرار نگاه Nishi به آفساید در ارتباط بوده است.

“ما را فراموش کرده اید ما سازمان پس از اولین گل ملی مربی Reinaldo Rueda گفت.

“شاید ما بیش از حد اعتماد به نفس بودند. این درس سخت است اما ما از بهبود باید یاد بگیرند.”

ملی مورد علاقه احساساتی این مسابقات به دلیل اتصال اتفاقی به فاجعه هوایی اخیر که رقبای برزیل Chapecoense که پرچم و پیراهن المثنی در ادای احترام توسط طرفداران اتلتیکو در اوزاکا برایم بودند نابود شده بود.

Chapecoense را Colombians بازی فینال کوپا Sudamericana زمانی که سقوط هواپیما خود را به تپه ای در نزدیکی Medellin ماه گذشته شده بود ادعا 71 زندگی، از جمله اما سه تن از Chape…

طراحان برتر بازدید : 49 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)

 


HealthDay news image

دوشنبه، دسامبر 12، 2016 (HealthDay News)–تعداد سوالات شما باید بپرسید اگر پزشک یا پزشک دیگر مسکن های مخدر مانند Oxycontin ویکودین کدئین و مورفين می کند، می گوید سازمان غذا و داروی آمریکا وجود دارد.

در حالی که تایید شده برای درمان انواع خاصی از درد حاد و مزمن، مخدرها عوارض جانبی جدی می تواند داشته باشد، و ایالات متحده را در غبار شیوع استفاده بیش از حد مواد افيوني است.

اول، بپرسید چرا شما نیاز به دارو، آDP1sz7Xc2Qن را برای شما مناسب است، و وجود دارد گزینه های غیر مخدر?

اگر پزشکتان داروی مسکن مخدر بهترین انتخاب پزشک درخواست تجویز دوز پایین ترین و کوچکترین مقدار فکر می کند. یافتن پست های که به تماس برای پیگیری با مراقبت های بهداشتی ارائه دهنده در چگونه به خوبی مواد افيوني، و همچنین زمان و نحوه جلوگیری از کار است و یا کم کم باریک شدن استفاده از مواد مخدر، FDA در انتشار اخبار گفت.

به کاهش خطر ابتلا به عوارض جانبی دارو را دقیقا تجویز می شوند. اگر شما هنوز هم درد، با پزشکتان تماس بگیرید. یک دوز اضافی را ندارد.

اطلاعات در مورد عوارض جانبی جدی مانند خواب آلودگی بیش از حد یا ولع مصرف برای اطلاعات بیشتر از دارو تا زمانی که به پزشک تماس بگیرید یا به بیمارستان می دانید که شما و خانواده تان. داروساز خود بپرسید اگر شما نسخه راهنمای دارو که جزوه کاغذ است که آمد با بسیاری از داروهای تجویزی و ارائه اطلاعات دقیق است همراه با.

“پزشکتان در مورد هر گونه سابقه شما را داشته اند با سوء استفاده از ماده و یا اعتیاد به مواد مخدر یا الکل و اگر تاريخ سیگار کشیدن سیگار دارید بگویید. شما همچنین پزشک شما اگر هر کسی در خانواده شما تا به حال مشکلی در ماده سوء استفاده از الکل یا مواد مخدر اعتیاد باید بگویم،”FDA گفت.

“همچنین بسیار مهم است که شما بگویید پزشکتان درباره تمام داروهای شما، به ویژه کسانی که تجویز برای درمان اضطراب، خواب مشکلات یا تشنج مصرف است. حتی داروهای شما فقط گاه به گاه را در تعامل با پزشکی درد مخدر می تواند. پزشکتان بپرسید درباره تعامل،”FDA توصیه می شود.

این ایده خوبی به مراجعين به جلوگیری از جوانان از طور تصادفی مصرف آنها و یا از دیگران به سرقت آنها قفل شده است. هرگز شبه افیونی با دیگران به اشتراک بگذارید. چه بی خطر برای شما مصرف بیش از حد برای شخص دیگری می تواند منجر به.

“آیا شما همچنین باید دریافت نسخه ای برای نالوکسان به مواد مخدر است که می تواند معکوس اثر مصرف بیش از حد مواد افيوني و جان افراد را نجات شما با پزشک باید صحبت کنید. در بسیاری از موارد آن را حس برای مشکلات احتمالی با نگه داشتن نالوکسان در خانه خود را آماده کند”گفت: FDA.

به گفته مقامات بهداشتی فدرال ایالات متحده در چنگ مخدر شیوع بی سابقه است. بیشتر مردم از استعمال مواد مخدر در سال 2014 (آمار جدید ترین موجود) از بیش از حد در هر سال در رکورد درگذشت. و اکثر مرگ و میر بیش از حد مواد مخدر–بیش از شش از 10–دخيل است.

منبع: سازمان غذا و داروی آمریکا انتشار اخبار 21 نوامبر تا سال 2016

اخبار داستان…

طراحان برتر بازدید : 38 یکشنبه 21 آذر 1395 نظرات (0)

 


را به عنوان تصویر برداری و سنجش رشد فن آوری در پیچیدگی و قابلیت دسترسی، تجزیه و تحلیل آنها بیش از جمع آوری داده ها و تولید تصاویر: ابزارهای پژوهش در حق خود ارائه دانشمندان با وسیله ای به تعمیق دانش ما در مورد فرآیندهای بیولوژیکی اساسی و درباره علل و پیشرفت بیماری هستند. اخذ تصاویر تنها گام اول است. تحقیقات قابل توجه و پیشرفت های بالینی نیاز به روش جدید از تجزیه و تحلیل داده ها.

فعلی تصویربرداری پزشکی و فن آوری های سنجش شامل توموگرافي تصویربرداری با رزونانس مغناطیسی فيبر طیف بینی و سونوگرافی به نام تنها چند.

این فناوری در تقاطع علوم فیزیکی وR8nQxUeVgo ریاضی و علوم کامپیوتر و مهندسی هستند. کلمبیا مهندسی خانه به بسیاری از تصویربرداری و آزمایشگاه سنجش، که بعضی از همکاری با آزمایشگاه در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا. محققان ما تصویربرداری پزشکی و سنجش را به همه چیز، از توسعه سیستم های چشم انداز مصنوعی به استخوان بیومکانیک مطالعه استفاده می کنند.

گاهی آنها را به کار در همکاری با شرکت های فناوری جدید تصویربرداری و تکنیک های سنجش توسعه. در حلقه بازخورد مداوم استادان و محققان به دنبال پیشرفت های فن آوری برای برآوردن نیازهای علمی و بالینی برآورده نشده; فن آوری های جدید سپس باز چشم خود را به پرسش های دیگری برای کشف.

توسعه ابزارهای نوری برای هدایت جراحی

در اوایل در کار پژوهش خود کریستین Hendon کشیده شده بود به اپتیک پزشکی; او شیفته شد توسط این تکنولوژی پزشکی است که در پرتو اتکا نیست. امروز، او هدف کلی این است که توسعه ابزارهای نوری برای هدایت جراحی.

“ما می خواهیم به توسعه ابزار نوری است که جراح با درک روشنی از بافت,” می گوید Hendon استادیار مهندسی برق. استفاده از تکنیک های او عمدتا طیف سنجی مادون قرمز نزدیک و همدوسی اپتیکی (آبان) که لقب “نوری سونوگرافی.”

اصطلاح بیوپسی نوری را ارائه وضوح بسیار بالاتر از surrogates بیوپسی فعلی مانند MRIs، پت توموگرافی کامپیوتری و اولتراسوند. مزیت بالقوه اکتبر است که جراح قادر خواهند بود به منطقه وسیعی از بافت تصویر و حذف بر خلاف با تهاجمی بیوپسی بافت کوچک که ممکن است.

در حال حاضر، کاربرد اصلی تحقیقات Hendon را در اکتبر در درمان آریتمی های قلبی و یا ریتم های قلبی نامنظم با تمرکز است. درمان معمول فرسایش در آن جراح با استفاده از کاتتر به سیگنال های الکتریکی غیر طبیعی را شناسایی و سپس اعمال انرژی فرکانس رادیویی برای حذف بافت زخم در منطقه نقصی است.

Hendon نیز با استفاده از طیف سنجی برای ارائه اطلاعات زمان واقعی در طی عمل جراحی. عمق یک ضایعه–منطقه بافت قطع و یا مرده، به خصوص مهم است. “اغلب” Hendon “بازگشت بیمارانی که فرسایش برای روش دوم می گوید: که استفاده از طیف سنجی کاهش دهد روش زمان و تعداد تکرار روش امیدواریم.”

در اواخر جولای Hendon اول در حالت in vivo بود…

طراحان برتر بازدید : 57 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

 


دانشگاه تافتز محققان توضيح امکان بروز خطا ژنتیکی است که باعث می شود بیش از یک دوجین عصبی و اختلالات نورودژنراتيو از جمله بیماری هانتینگتون ديستروفی و اشکال آتاکسی را کشف کرده اند.

خطا رخ می دهد به عنوان نسخه سه نامه توالی دی ان ای–معروف به CAG و سی سه–گسترش و تکرار خود صدها یا حتی هزاران بار اخلال توالی ژن طبیعی.

تجزیه و تحلیل ژنتیکی در مخمر نانوايي آشکار در حال حاضر که این گسترش بزرگ توسط ژن دخیل شده اند در روند برای تعمیر DNA معافیت رهبری محققان به گمان که بسط ر0YgMWI702dخ می دهد در حالی که استراحت شفا بودن کنترل می شوند. مخمر نانوايي، شناخته شده به عنوان سرویسیه ساكاروميس است که اغلب در تحقیقات علمی استفاده می شود.

یافته در ماهیت ساختاری & بیولوژی مولکولی منتشر می شوند.

“ما فکر می کنیم این مقیاس بزرگ تکرار بسط می تواند رخ می دهد در یک گام تنها،” گفته سرگئی Mirkin دکترا، صندلی خانواده سفید در زیست شناسی در تافتز دانشکده هنر و علوم و نويسنده بر روی کاغذ. «ماشین آلات تکثیر DNA درون آن تکرار که در نهایت منجر به شکل گیری معافیت های DNA اصطبل. به درمان کسانی که معافیت سلول به نظر می رسد به شامل مسیر ویژه تعمیر نام ناشی از شکستن انعکاس، که فدای وفاداری سنتز DNA برای تعمیر سریع. در حالی که استراحت شفا است در نتیجه، تعداد زیادی از تکرار بیشتری می تواند اضافه شود.”

مطالعات قبلی را شناسایی کرده اند برخی جهش در DNA تکرار ماشین آلات که حساب برای مقیاس کوچک بسط تکرار که در آن تنها چند تکرار اضافی اضافه شده، اما علت انباشت سريع صدها تکرار معلوم نیست تا به حال باقی مانده است.

برای شناسایی و تجزیه و تحلیل گسترش مقیاس بزرگ CAG و سی تکرار Mirkin و همکارانش در توسعه سیستم تجربی در می آيند که مشاهده شده همزمان سه بیش از 100 برای چنین سیستم اولین بار. مشاهده این شبیه به آنچه اتفاق می افتد در بیماری های انسان است.

جین کیم، دکترا، استادیار پژوهش در آزمایشگاه Mirkin را هنگامی که انجام گرفته است و که نویسنده اول این مقاله است گفت: مدل بود که نشان می دهد پاسخ به دو سوال است که محققان را متعجب و متحیر.

کیم هم اکنون استادیار در کالیفرنیا دولت دانشگاه سان مارکوس گفت: “نه تنها این مدل توضیح دهید که چگونه ها صدها تکرار در بیماری رخ می دهد، اما آن نیز می تواند برای تعصب نسبت به بسط در pedigrees انسان به حساب”.

نویسنده را توجه داشته باشید که زمان توسعه انساني هنوز معلوم نیست و مهمی از تحقیقات آینده منطقه ارائه.

منبع داستان:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه تافتز . توجه: ممکن است ویرایش محتوا برای سبک و طول.

طراحان برتر بازدید : 40 دوشنبه 15 آذر 1395 نظرات (0)

 


راه مشترک از جراحی برنامه ریزی برای گسترش دسترسی بیمار به مراقبت و بهبود بهره وری بيمارستان شناخته شده به عنوان “جراحی, با هم تداخل دارند” به عنوان امن فراهم می کند و همان نتایج برای بیماران به عنوان جراحی غیر با هم تداخل دارند، مطالعه کلینیک مایو را پیدا کرده است. بنابراین جراح است دو بیمار در اتاق در همان زمان عملیات فاصله رایج در جراحی در مایو و دیگر موسسات پزشکی پیشرو است. این بیماران می دهد دستیابی به جراحان مجرب، اجازه می دهد تا استفاده کارآمد تر از اتاق و اجتناب خرابی های غیر ضروری را برای جراحان. مطالعه کلینیک مایو در مقایسه با نتایج هزاران چنین جراحی های با هم تداخل دارند با عملیات غیر با هم تداخل دارند در دانشگاه روچستر خود و ظرف یک ماه پس از عمل بين دو گروه تفاوت در ميزان عوارض یا مرگ و میر در بر داشت. این یافته ها در پرونده عمل جراحی منتشر می شوند.

استفاده محققان کلینیک مایو داده از دانشگاه HealthSystem کنسرسیوم اتحاد علمی مراکز درمانی که اعضای آن شامل کلینیک مایو، برای مطابقت با 10,614 جراحی به روش های غیر با هم تداخل دارند 16,111 با هم تداخل دارند در مایو در روچستر، انجام. نمونه های اضافی با استفاده از بیش از 10،000 عملیات از جمله بیش از 3000 با کف و با جراح, با استفاده از اطلاعات از دانشگاه روچستر کلینیک مایو در آمریکا کالج از جراحان ملی جراحی کیفیت بهبود برنامه تجزيه و تحليل شد. تجزیه و تحلیل نیز تفاوت در نتایج در بر داشت.

“داده های ما نشان می دهد که جراحی با هم تداخل دارند به عنوان تمرین اینجا امن،” می گوید شرکت نویسنده رابرت Cima، دکتر، جراح كولوركتال و صندلی کیفیت جراحی در دانشگاه روچستر کلینیک مایو. “ما فکر می کنم زیرا این بیماران بیشتر موقع دسترسی به جراحی و مراقبت توسط تیم متخصص اجازه می دهد تا آن مقدار را به بيماران فراهم می کند.”

در طرز سخن گفتن پزشکی جراحی با هم تداخل دارند از همزمان جراحی متفاوت است. در جراحی های با هم تداخل دارند، عملیات تا بخش کلیدی به نام بخش”بحرانی”، در همان زمان اتفاق مبهوت می دارد; جراح برای بخش های هر یک از عملیات حساس و بلافاصله برای بخش های غیر بحرانی مانند بسته شدن زخم در دسترس است. در جراحی همزمان جراح نیز دو بیمار در اتاق در همان زمان است اما تداخل بخش های جراحی حساس. همزمان جراحی نادر است و توسط مدیکر مجاز است.

مایو کلینیک مدت مطالعه و نتایج جراحی آن به بهبود کیفیت و برنامه ریزی در اتاق عمل و دیگر سیستم های جراحی و روش به بهبود بيماران تجربه بیمار دسترسی و بیمارستان بهره وری.

شامل یافته های کلید در طول سال اهمیت برنامه ریزی عمل جراحی در اوایل روز هنگامی که ممکن است، و نه در شب هنگامی که داده ها نشان می دهد عوارض مردها هستند. برنامه ریزی موارد تداخل در طول روز اجتناب از جراحی های شب بی نیاز می کند. تیم با جراحان چند مشترک در مایو که دارای مهارت و زیرساخت های جراحی برای انجام عملیات پیچیده است که شامل دو یا چند تخصص جراحی هستند; موارد…

طراحان برتر بازدید : 56 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی اتاق عملیات «قادمون یا نینوی» (نینوی ما داریم میاییم) از پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرکز شهر موصل خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «المعلومه» عراق، «نجم الجبوری» فرمانده این عملیات روز شنبه (امروز) اعلام کرد که نیروهای ارتش عراق و نهاد مبارزه با تروریسم به شکل قابل توجه و سریع در حال پیشروی در ناحیه‌ها و شهرستان‌های شرقی و شمالی شهر موصل هستند.

جبوری با موفقیت آمیز خواندن این عملیات، تصریح کرد که با وجود اینکه نیروهای عراقی اقدام به تأمین امنیت بیشتر خانواده‌ها کرده و درگیری‌های را از مناطق آن‌ها دور کرده‌اند، ولی این خانواده‌ها به دلایل امنیتی همچنان در داخل خانه‌هایشان محاصره هستند.

این فرمانده عراق افزود، داعش از ترس رویارویی با نیروهای امنیتی این کشور، به عناصر تروریستی خود دستور عقب‌نشینی به مرکز شهر موصل را صادر کرده است.

نیروهای عراق و نهاد مبارزه با تروریسم امروز توانستند دو محله موصل به نام‌های «الاوربجیه» و «القادسیه دوم» را به تصرف خود درآورند.

عملیات "قادمون یا نینوی" از بامداد روز دوشنبه (26 شهریور ماه) به فرمان حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شروع شده است.


خبر تصادفی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد

طراحان برتر بازدید : 72 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

رضا رضایی، رئیس انجمن قطعه‌سازان در یک نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد جزئیات مذاکره قطعه‌سازان با مدیرعامل شرکت پژو سیتروئن و همچنین مسئولان شرکت رنو اظهار داشت: در جلسه با مدیر عامل پژو مطرح کردیم که تولید محصولات پژو در ایران باید با حداقل 40 درصد داخلی‌سازی آغاز شود و قطعه‌سازان تراز اول ایرانی با قطعه‌سازان فرانسوی مشارکت کنند تا دانش فنی ما افزایش یابد.

* داخلی سازی 20 درصدی محصولات پژو به اشتباه عنوان شد

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعه‌سازان ایرانی قادرند تا 60 درصد قطعات خودروها را داخلی‌سازی کنند، گفت: قبلاً بحث هایی در مورد آغاز تولید محصولات پژو با داخلی‌سازی 20 درصدی مطرح شد که این رقم به اشتباه عنوان شده بود.

وی ادامه داد: خودروسازان می‌خواستند برای رفاه مردم تا زمانی که داخلی‌سازی خودروها افزایش می‌یابد، نسبت به تولید خودروهای جدید با داخلی‌سازی 20 درصدی اقدام کنند تا این محصولات در اسفندماه به خط تولید برسند. 

رضایی توضیح داد: قطعه‌سازان برای ساخت قالب‌ها و آماده شدن جهت تولید قطعات ساده 7 تا 8 ماه زمان نیاز دارند و برای قطعات پیچیده نیازمند یک سال و بیشتر زمان هستند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل رنو پارس، گفت: در این جلسه 2.5 ساعته به مدیر رنو پارس گفتیم عرق ملی ایجاب می‌کند که ساخت داخل خودروها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: مدیر رنو پارس نیز معتقد بود که برخی قطعه‌سازان ایرانی از لحاظ سخت‌افزاری باید ارتقاء یابند.

* جلوی تولید محصولات پژو با داخلی سازی زیر 40 درصد را می‌گیریم

به گزارش فارس، مازیار بیگلو دبیر انجمن قطعه‌سازان نیز در این مورد توضیح داد که در جلسه با تاوارس مدیرعامل پژو سیتروئن صریح و رک به او گفتیم که اگر مونتاژ خودروهای پژو در ایران با داخلی‌سازی کمتر از 40 درصد صورت گیرد، جلوی این تولید را خواهیم گرفت و موضوع را از طریق وزیر صنعت و رئیس سازمان گسترش پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به تاوارس گفتیم که شما در ایران بسیار بدنام هستید و او نیز پاسخ داد که قصد داریم این روال را تغییر دهیم.

بیگلو در مورد مذاکره با مدیرعامل شرکت رنو پارس نیز گفت: آنها اصرار داشتند که قطعه‌سازان ایرانی تحت لیسانس قطعه‌سازان مورد قبول رنو فعالیت کنند، اما ما معتقدیم که قطعه‌سازان ایرانی باید به صورت جوینت ونچر با قطعه‌سازان خارجی همکاری داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر 25 درصد قطعه‌سازان اروپایی امکان همکاری با شرکت رنو را دارند، اما این رقم در ایران به 10 درصد می‌رسد و بقیه قطعه‌سازان نیز باید ارتقاء یابند.

به گفته بیگلو، حدود 65 درصد قطعه‌سازان ایرانی در نوار زردرنگ قرار دارند که با ارتقاء کیفی می‌توانند در نوار سبز رنگ قرار گیرند و با رنو همکاری کنند.

* حضور نمایندگان جدید قطعه‌سازان در شورای سیاست‌گذاری خودرو

به گزارش فارس، رضایی در ادامه این نشست در خصوص حضور نمایندگان انجمن قطعه‌سازان در شورای سیاست‌گذاری خودرو نیز به فارس گفت: وزیر صنعت برای حمایت از انجمن قطعه‌سازان وارد شده و دستور داده که اعضای انجمن در شورای سیاست‌گذاری خودرو حضور داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس در جلسه پنجشنبه هفته گذشته شورای سیاست‌گذاری خودرو، علاوه بر من، مرتضوی و بیگلو نایب رئیس و دبیر انجمن قطعه‌سازان نیز حضور داشتند و از نمایندگان قبلی دعوتی نشده بود.

رضایی در ادامه با اشاره به حضور نمایندگان شرکت فولکس واگن در ایران برای ارزیابی قطعه‌سازان ایرانی، گفت: حدود 60 تا 70 قطعه ساز ایرانی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نمایندگان فولکس واگن اعلام کردند که 60 تا 70 درصد قطعه‌سازان ایرانی می‌توانند با آنها همکاری کنند.

* همکاری فولکس واگن و ماموت/مذاکره ایران خودرو و فیات پشت درهای بسته

به گزارش فارس، بیگلو نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه هفته آینده با نمایندگان فولکس واگن در مورد خودکفایی در تولید قطعات جلسه خواهیم داشت، گفت: شرکت فولکس واگن در سطح خودروهای تجاری با شرکت ماموت همکاری دارد که قرار است در تولید قطعات این خودروها با آنها همکاری کند.

وی همچنین از ادامه مذاکرات ایران‌ خودرو و فیات پشت درهای بسته خبر داد.

* انتخابات آمریکا بر قراردادهای خودرویی تأثیری ندارد

دبیر انجمن قطعه‌سازان در ادامه در ارزیابی تأثیر انتخابات آمریکا بر همکاری خودروسازان و قطعه‌سازان ایرانی و اروپایی نیز گفت: قرارداد خودروسازان قسمتی از قرارداد برجام است و با توجه به اینکه قرارداد برجام دوطرفه نیست، بلکه قرارداد چندجانبه است، هر اتفاقی در مورد برجام بیفتد، بر همکاری‌های خودرویی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که اتفاقی در مورد همکاری‌های خودرویی با طرف‌های خارجی نخواهد افتاد و در حال حاضر شاهد تأکید کشورهای غربی بر حضور در بازار ایران هستیم.

* فقط 10 درصد گردش مالی بازار قطعات یدکی شفاف است

وی در ادامه با اشاره به گردش مالی 17 هزار میلیارد تومانی بازار قطعات یدکی در کشور گفت: ایساکو و سایپا یدک تنها 10 درصد از این فروش را به خود اختصاص داده‌اند و 90 درصد بقیه مشخص نیست از کجا تأمین می‌شود و چرا تا این حد قطعات مشابه چینی در بازار وجود دارد.

وی در عین حال در خصوص واردات برخی قطعات توسط خودروسازان نیز گفت: گاهی اوقات خودروسازان برای تکمیل قطعات خود مجبور به واردات هستند.

* پرداخت 120 روزه بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان

به گزارش فارس، فرهاد بهنیا سخنگوی انجمن قطعه‌سازان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر قطعه‌سازان 4 هزار میلیارد تومان از خودروسازان طلب دارند، گفت: در حال حاضر، مدت پرداخت بدهی ایران‌خودرو به 120 روز رسیده ولی در مورد سایپا به دلیل وجود مشکل تأمین نقدینگی، این مدت زمان بیشتر است.

رضایی رئیس انجمن قطعه‌سازان نیز در این مورد گفت:‌ آقای سید ابریشمی رئیس هیأت مدیره سایپا به ما قول داده که شب عید هیچ قطعه‌سازی نداشته باشیم که مدت زمان طلبش از سایپا به 120 روز برسد.

بهنیا همچنین در مورد عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت در کشور گفت: برخی واحدهای زیرزمینی، نمونه محصول برخی قطعه‌سازان را تولید و در بازار عرضه می‌کنند که مشخص نیست این قطعات توسط چه واحدی به تولید رسیده و در نتیجه این تولیدات نیز به حساب قطعه‌سازان داخلی گذاشته می‌شود.


خبر تصادفی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است

طراحان برتر بازدید : 46 یکشنبه 23 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید محمدزاده عصر امروز در حاشیه بازدید از محور شیراز – اصفهان از بهره‌برداری از آزادراه شیراز – اصفهان در سال 97 خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح، محور 470 کیلومتری شیراز - اصفهان 224 کیلومتر کاهش می‌باید.

وی با اشاره به اینکه مدت طی کردن مسیر شیراز - اصفهان با چهارخطه شدن این محور دو ساعت کاهش می‌باید و با اجرایی شدن این طرح نقطه‌عطفی در اقتصاد استان فارس به وجود می‌آید، افزود: برای اجرای این طرح بیش از یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است که با اختصاص کامل آن تا 22 بهمن‌ماه سال آینده و یا در سال 1397 به پایان می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح آزادراه شیراز - اصفهان یک‌هزار و 200 دستگاه ماشین‌آلات، 54 کیلومتر مسیر روسازی بتن و 156 کیلومتر روسازی آسفالت و نیز 20 پارکینگ برگشت و 19 پارکینگ رفت به کار برده شده است.

استاندار فارس نیز در ادامه این بازدید اظهار داشت: این طرح در سال 1388 زیر 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تلاش‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری این رقم به 60 درصد افزایش می‌یابد.

محمدعلی افشانی تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان فارس خواستار تسریع در به پایان رسیدن این طرح شد که با برپایی جلسه‌های متعدد 600 میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافت و اگر نیاز به بودجه بیشتری باشد اقدام خواهد شد.

در ادامه رئیس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: هزینه طرح‌های عمرانی متناسب با وضعیت مالی دولت نیست و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بخش‌های خصوصی همکاری داشته باشند.

محمدرضا رضایی بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دیوان محاسبات و بازرسی مقرر شد برای تسریع در عملیاتی شدن طرح‌های عمرانی بخش خصوصی حضور فعال و تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.


خبر تصادفی :
سایت های خبری روزانه بروز شده میشود و توسط جدید ترین اخبار ایران این اتفاق می افتد.باید دانست که جدید ترین اخبار ایران و جهان لحظه به لحظه در اینم سایت ها موجود است.خبر های ورزشی این سایت شامل خبر های لیگ های ایران و بازی دربی پایتخت است.بازی های حساس لیگ ایران را پوشش میدهیم و به بررسی دقیق عملکرد هر یک از بازیکنان لیگ میپردازیم.لیگ ایران خیلی زود و سریع شروع شده و تمامی بازی ها با کیفیت بالا و در بالاترین سطح انجام میشود.تمامی بازیکنان لیگ با قیمت هایی گران در باشگاه های لیگ ایران بازی کرده و روزانه تمرینات زیادی را انجام میدهند

طراحان برتر بازدید : 46 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد شرایط این تیم به خبرنگار فارس اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که من آمده‌ام تیم آرامشی پیدا کرده است و اجازه ندادیم مشکلی پیش بیاید. حمایت خوبی از منصوریان و کادر فنی تیم انجام داده‌ایم و ‌آنها هم بدون دغدغه کار خود را دنبال می‌کنند. روز اول هم گفتم من از منصوریان حمایت می‌کنم به جهت اینکه به وی اعتقاد دارم و معتقدم باید به او فرصت داده شود تا بتواند توانایی خود را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: از فرصتی که به منصوریان دادیم وی به خوبی استفاده کرده و خوشبختانه از زمانی که ما آمده‌ایم تیم شکستی را تجربه نکرده است و نتایج خوبی حاصل شده است. توقع از استقلال فراتر از این است و همه می‌خواهند که استقلال بهتر از این باشد که البته من هم به این موضوع اعتقاد دارم بنابراین تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این شرایط برای استقلال به وجود آید.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاطرنشان کرد: ما یک برنامه کوتاه‌مدت و یک برنامه بلندمدت داریم. در برنامه کوتاه‌مدت خود می‌خواهیم که تیم نتایج قابل قبولی بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند که خوشبختانه محقق شده است. برنامه بلندمدت من هم برنامه‌های اجرایی است. اواخر مدیریت گودرزی در وزارت ورزش با وی صحبت کردم و طرح‌های خودم را به او ارائه کردم اما این برنامه‌ها مصادف شد با رفتن گودرزی از وزارت ورزش حالا هم که سلطانی‌فر روی کار آمده است دنبال فرصتی هستم تا صحبت‌هایم را با او انجام دهم. از زمانی که سلطانی‌فر برنامه‌ها را تایید کند کارم را آغاز خواهم کرد. باشگاه نیاز به این دارد تا ثباتی ایجاد شود. زیرساخت‌ها درست شود، تکلیف بدهی‌ها روشن شود. همچنین برای پیشکسوتان و رده‌های پایه هم برنامه‌هایی داریم که اینها از برنامه‌های بلندمدت ما است. مطمئن هستم که با اجرای این برنامه‌ها اگر قسمت شد و ما بودیم و سلطانی‌فر هم برنامه‌های ما را تایید کرد کارها به سود استقلال تمام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط مالی باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان جوان هنوز پول خود را از باشگاه نگرفتند، ادامه داد: ما به همه به نسبت پرداخت‌هایی داشته‌ایم در مرحله اول 30 درصد، در مرحله دوم 10 درصد همچنین در مرحله دوم 30 درصد به کادر فنی پرداخت شد در مرحله سوم که دیروز بود هم بازیکنان و هم کادر فنی 10 درصد کامل دریافت کردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شکایت ساموئل از استقلال تصریح کرد: سه بازیکن خارجی استقلال در فیفا پرونده دارند. کمیته حل اختلاف در حال رسیدگی به این پرونده‌ها است. البته وکیل ما هم در حال دفاع از شرایط باشگاه است و نتایج خوبی هم گرفته است. قرار شد از مطالباتی که باشگاه استقلال از فیفا دارد رقمی حدود 300 هزار دلار از طریق فیفا به بازیکنان پرداخت شود. تنها یک بازیکن به نام پروپیچ باقی می‌ماند که رقم بالایی هم دارد. البته قرارداد این بازیکن خالی از اشکال نبوده و به نوعی می‌توان گفت که قرارداد ترکمنچای با این بازیکن به امضا رسیده است. این موضوع را هم از طریق وکیل خود پیگیری خواهیم کرد که فکر می‌کنم نه تنها مبلغی به وی تعلق نگیرد بلکه خسارت هم باید پرداخت کند. از این جهت پیشرفت خوبی داشتیم و هیچ گونه نگرانی نداریم و تنها دغدغه ما بدهی بازیکنان و مربیان است که باشگاه با شرایط فعلی قادر به پرداخت آن نیست که از زمان فتح‌الله‌زاده تا الان باقی مانده است. در این خصوص باید یک تصمیم دولتی و حکومتی بگیریم که اقدامات اولیه انجام شده و پس از صحبت با سلطانی‌فر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

افتخاری در خصوص وجود بندی در قرارداد بازیکنان که منجر به مشکل بین باشگاه با بازیکنان شده است، تصریح کرد: قراردادها در حالت کلی خالی از اشکال نیست. من نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما در قراردادهای جدید بدون تایید هیات‌مدیره هیچ قراردادی را من امضا نمی‌کنم. خودم قرارداد را مطالعه می‌کنم و اینقدر تجربه دارم که اجازه ندهم سرمان کلاه برود. در قراردادها دقت کافی خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه پایمال شود. متقابلا دوست نداریم که این شرایط برای بازیکنان و مربیان هم به وجود بیاید. طبق قرارداد رفتار می‌‌کنیم و تلاش می‌کنیم که حداقل امسال باشگاه بدهی نداشته باشد که به سال‌های گذشته اضافه شود. تلاش می‌کنیم وضعیت موجود را حفظ کرده و برخی از بدهی‌ها را هم پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه چرا هیچ کدام از بازیکنان این تیم در مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم منصور پورحیدری حضور پیدا نکردند، گفت: مراسم هفتم به صورت رسمی برگزار نشده است. در شرایط کنونی برگزاری مراسم هفتم منسوخ شده است و معمولا تمام مراسمات در روز ختم برگزار می‌شود. منصوریان هم از بازیکنان خواسته بود تا در تمام مراسماتی که به صورت رسمی برگزار می‌شود حضور پیدا کنند. معمولا در شب هفت خانواده مرحوم برای ادای احترام مراسمی را برگزار می‌کنند که البته عمومی هم نیست. حتی ما از آنها سوال هم کردیم که گفتند مراسمی برای شب هفتم نداریم. در مراسم ختم پذیرایی مرسومی که در مراسم هفتم انجام می‌شود را ما انجام دادیم چراکه می‌دانستیم قرار نیست در روز هفتم مراسمی برگزار شود. فکر می‌کنم امشب هم خانواده مرحوم پورحیدری مراسمی داشته باشند که غیر رسمی است البته قطعا افرادی از طرف باشگاه در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

وی در خصوص احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به تیم استقلال اظهار داشت: ما دنبال این موضوع هستیم اما تاکنون نه خودش با من صحبت کرده و درخواستی داده است. من تنها او را در مراسم ختم مرحوم پورحیدری دیدم و با وی سلام و احوالپرسی کردم. پس از آن هم نه خودش با من حرف زده و نه نماینده‌اش با من تماسی داشته است. با این حساب فعلا وضعیت وی مشخص نیست. ظاهرا هنوز در تیم کنونی‌اش مشکلاتی دارد و به قول معروف پایش گیر است.

به گزارش فارس، افتخاری در مورد اظهاراتش در جمع تعدادی از هواداران مبنی براینکه شکست 6 بر صفر استقلال برابر پرسپولیس در سال 52 در زمان مدیریتش به سود استقلال جبران خواهد شد، عنوان کرد: این صحبت‌ها کری‌خوانی‌های کوچه بازاری است. یکی از هواداران صحبتی را مطرح کرد و من هم جوابش را این گونه دادم.


خبر تصادفی:
کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بزرگ پارالمپیک کار خود را با کسب پانزدهمی به پایان رساند. ورزشگاران ایران در این رقابتها با کسب هشت مدال طلا, نه مدال نقره و هفت مدال برنز و در مجموع 24 مدال کار خود را به پایان رساند. ایران در دوره قبلی رقابتهای پارالمپیک موفق به کسب رتبه یازدهم در جدول مدال ها شده بود و از این حیث رتبه ایران چند پله نزول پیدا کرده بود. همچنین حادثه تلخ این رقابتها که کام همه ورزشکاران را تلخ نمود مرگ دوچرخه سوار کشورمان در مسیر مسابقه بود

طراحان برتر بازدید : 45 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در نمازجمعه امروز با بیان اینکه امروز بسیاری از افرادی که در متن مسائل سیاسی هستند از پدیده دروغ می‌نالند، گفت: امروز دروغ به عنوان یک آفت به جان جامعه ما خورده و آسیب بزرگ جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه سنجش ایمان از طریق سنجش وجود دروغ در زندگی انجام می‌شود، اظهار داشت: در دوره ما عرصه جدیدی در زمینه دروغ ایجاد شده به نام فضای مجازی؛ در این عرصه یک دروغ به توان هزاران می‌شود و باید به این حوزه بپردازیم.

خاتمی گفت: فضای مجازی می‌تواند فرصت یا آسیب باشد، اگر ارزشی‌ها هدایت این صحنه را برعهده گرفتند فرصت است ولی اگر غیرارزشی‌ها وارد شدند بحران‌زا می‌شود که از جمله بحران‌های آن هم مسئله دروغ است.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: من سه نصیحت به فعالان فضای مجازی دارم، نصیحت اول اینکه تقوا داشته باشید و حرف مستند بزنید، گاهی یک مسئله راست است ولی مطرح کردن آن مصلحت نیست که نباید بگوییم ولی اگر دروغ باشد و مطرح کنیم که گناه بسیار بزرگی است، نباید هرچه شنیدیم بلافاصله مطرح کنیم.

وی افزود: اگر هم خلاف واقعی در فضای مجازی مطرح شد مردانگی این است که عذرخواهی کنند، تکذیب حرف دروغ از هر جناحی که هست به اعتبار ما می‌افزاید.

خاتمی ادامه داد: هر خبری که نقل می‌شود پذیرفتنی نیست، باید در مورد مسائل تحقیق کنیم تا پیامدهای نامطلوب ایجاد نشود.

خاتمی گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین نماد بیعت با دین و ارزش‌ها و یک راهپیمایی بی‌نظیر در جهان است چرا که جهان حضور 20 میلیونی را در یک جا به خود ندیده و نخواهد دید.

وی افزود: مناسبت بعدی که این روزها مطرح است و باید به آن اشاره شود مسئله موصل است که قدم به قدم شاهد پیروزی‌های چشمگیر برای فتح موصل هستیم، دنیا باید از ارزش عراق و بسیج عراق تشکر کند که مردانه با داعش مبارزه می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ایران و عراق و سوریه در حال مبارزه هستند نه آن ائتلاف دروغین مقابله با داعش که فقط ادای مقابله را در می‌آورند و خبری از مبارزه با داعش نیست بلکه همراهی با داعش از سوی این ائتلاف صوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش عراق یک ارتش قدرتمند است، اظهار داشت: امیدواریم به زودی خبر فتح موصل به گوش جهانیان برسد. ولی آمریکای منافق و برخی کشورهای منطقه نباید فرصت‌طلبی کنند، نیروهای خود را به نزدیک موصول می‌آورند و زمانی که فتح شد می‌خواهند ادعای شراکت کنند در حالی که موصل جزو خاک عراق است و همیشه در این خاک باقی می‌ماند.

خاتمی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید طهرانی‌مقدم گفت: خاطره سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم بزرگ عرصه موشکی کشور و همچنین عزیزان زائری که در سفر کربلا حادثه دیدند را گرامی می‌داریم و مطمئن مسئولان برای خدمت‌رسانی به زائران کوتاهی نمی‌‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مسئله امروز دنیا مسئله چهل و پنجمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، گفت: خبر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در صدر اخبار جهان قرار دارد، سیاست نظام جمهوری اسلامی قبل از انتخابات سیاست بسیار معقول و منطقی و سیاست بی‌طرفی بود. زیرا در این عرصه نظام ما می‌گفت اینها سروته یک کرباسند و آبشخورشان در جای دیگری است و اینها نوکر صهیونیست هستند.

وی افزود: البته برخی صاحبان سایت‌ها و روزنامه‌ها جانبدارانه وارد شدند و حتی پیش از انتخابات به استقبال پیروزی برخی کاندیداها رفتند که انجام نشد اما موضع هوشمندانه‌ای نبود زیرا بهتر بود که این افراد هم با سیاست نظام همراهی می‌کردند.

خاتمی گفت: پس از انتخابات نیز نظام جمهوری اسلامی موضع مناسبی گرفت زیرا ما در هیچ کشوری دخالت نمی‌کنیم و به انتخاب مردم دنیا احترام می‌گذاریم و سیاست ما همیشه این است که می‌بینیم هر فلسطینی، هر بحرینی، هر عربستانی یک رأی دارند ولی آنها که دم از دموکراسی می‌زنند به ملت‌ها احترام نمی‌گذارند، ببنید که در دنیا چه می‌کنند، رئیس جمهور سوریه با 70 درصد آرا رأی آورد ولی در آمریکا به کلی 47 درصد پای صندوق رأی رفتند.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مطلب دوم مسئله اعترافات کاندیداهای ریاست جمهوری بود که این اعترافات نشان داد آمریکا یک کشور ورشکسته است، کشوری که آواز دهل از دور شنیدن را برای برخی مطرح می‌کنند، اگر در تریبون‌ها ما کمتر از حرف‌های کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا را می‌گفتیم، می‌گفتند شعاری حرف می‌زنید.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای منتخب گفته است 20 تریلیون دلار بدهی داریم و وضع‌مان خراب است، 45 درصد مردم فقیرند و شاهد افزایش قتل در شهرها بوده‌ایم که در 45 سال گذشته بی‌سابقه بوده است، سیاهپوستان در شهرها در جهنم زندگی می‌کنند به طوری که در خیابان یک دفعه شلیک می‌شود، مگر اینجا یک کشور جنگ‌زده است.

خاتمی اضافه کرد:‌ کاندیدای منتخب آمریکا گفته است اگر منابع نفت داعش را از بین می‌بردیم داعش شکل نمی‌گرفت و به کاندیدای ناکام اینگونه گفته‌ است که زمان نوزاد بودن داعش شما وزیر امور خارجه بودید ولی حالا داعش در 30 کشور دنیا فعال است چگونه می‌خواهید داعش را از بین ببرید.

امام جمعه موقت تهران گفت:‌کاندیدای ناکام آمریکا گفته است سالانه 33 هزار نفر بر اثر خشونت با اسلحه کشته می‌شوند، اگر این ورشکستگی نیست پس ورشکستگی چیست؟

وی افزود: حالا کسانی در داخل کشور می‌نشینند و نسخه می‌دهند که حل مشکلات کشور در گروه سازش با آمریکا است، کشوری که خودش بحران‌زده و بدبخت است می‌خواهد کشور دیگر را نجات دهد؟ هیهات؛ راه درست همان مرگ بر آمریکا است.

خاتمی گفت: مطلب سوم این است که مردم آمریکا از ماجراجویی‌های این کشور در جهان خسته شده‌اند، هر جا یک شلوغی ایجاد می‌شود سروکله آمریکا در آنجا پیدا است، در اکراین عده‌ای علیه دولت قانونی تظاهرات می‌کنند یک دفعه معاون رئیس جمهور آمریکا در راهپیمایی شرکت می‌کند، مالیات مردم آمریکا خرج آدم‌کشی در سوریه و یمن می‌شود در حالی که کاندیدای منتخب ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید ما کشوری داریم که به اتوبان، تونل و بیمارستان جدید نیاز دارد اما پولش را نداریم، پول مالیات کجا می‌رود؟ خرج آدم‌کشی می‌شود.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: نصحیتی به رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا دارم و آن اینکه اگر راه شما همان راه پیشینیان‌تان باشد مطمئن باشید سرانجام شما هم سرانجام آنها خواهد بود، آنها چند ویژگی داشتند شما اشتباهات آنها را تکرار نکنید.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس‌ جمهوری‌های سابق آمریکا گفت: آنها بسیار مغرور بودند و غرور استکباری داشتند به طوری که دنیا را یک ده می‌دیدند و خودشان را کدخدای جهان می‌دانستند، آنها که دروغگو بودند به طوری که اوباما زمانی که آمد می‌گفت زندان گوانتانامو را می‌بندم و مداخلات نظامی آمریکا در کشورها را متوقف می‌کند.

خاتمی گفت: پرونده آنها در ایران نیز بسیار سیاه است به طوری که در 62 سال گذشته تقویت رژیم جلاد پهلوی، جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین و فتنه‌گران و هرچه از دست‌شان برآمد علیه نظام انجام دادند و نسبت به جهان اسلام نیز جنایت‌های بسیاری داشتند به طوری که اتاق جنگ یمن به دست آمریکایی‌ها است و اسم این کار خوی استکباری است.

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر رئیس جمهور جدید آمریکا بخواهد مانند رئیس جمهوری‌های قبلی عمل کند نه در 4 سال بلکه در همان ماه‌های و سال‌های اول منفور مردم می‌شود، در مناظرات‌شان در اهانت به ملت ایران سنگ تمام گذاشتند، البته ما می‌دانیم که اینها بازی انتخاباتی است و می‌خواهند رأی بیاورند که مردم آمریکا حساب یکی از کاندیداها را به دستش دادند و ناکامش کردند ولی گر کاندیدای منتخب بخواهد در همان حال و هوا باشد باید بداند ملت ایران ملتی است که رؤسای جمهوری سابق آمریکا را خسته کرده است.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب آمریکا گفت: شما اگر بخواهید همان دیوانگی‌ها را داشته باشید به سرنوشت رؤسای جمهوری سابق دچار می‌شوید، در مناظرات خود مردم ایران را تروریست دانستید؟ اگر یک جو مردانگی داشته باشید باید از ملت ایران عذرخواهی کنید.

خاتمی خطاب به ترامپ گفت: حواست باشد بازی با ایران بازی با دم شیر است و امیدوارم این حرف‌ها به گوشت برسد و بدانی که ایران اسلامی یک منش دارد و یک شعار؛ منش ما مقاومت تا آخرین نفر و آخرین نفس است و شعار ما شعار حسین (ع)‌ است یعنی هیهات من الذله است.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا سر عقل بیاید و حرفی که این روزها گفته نمی‌خواهد با هیچ کشوری تنش داشته باشد را عمل کند و اگر عمل نکرد مردم ایران را بشناسد و به بیراهه نرود.


خبر تصادفی:
نسل جدید گوشی های آیفون به نام آیفون 7 وارد بازار شده است.قیمت بالای این دستگاه اولین چیزی است مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.اینکه امکانات این گوشی همراه واقعا آنقدر زیاد است که بخواهیم چنین هزینه برایش پرداخت کنیم جای بحث و گفتگو زیادی دارد.البته هنوز به صورت کامل وارد بازار نشده و اطلاعات دقیق تر را زمان ورود به بازار میتوان گرفت.اما چیزی که مشخص است این است که آیفون با این قیمت بالا مسلما خریداران خیلی کمی خواهد داشت و این شرکت باید فکری به حال این مشکل بزرگ بکند

طراحان برتر بازدید : 46 شنبه 22 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان و رئیس کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان،‌ اظهار داشت: کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس، نامه 15 نفر به عنوان عضو اصلی و متخلف صندوق ذخیره فرهنگیان را خطاب به ریاست مجلس نوشته و گزارش طبق آیین نامه داخلی به وی ابلاغ شد که به دنبال آن ابلاغ‌های مربوطه را ریاست مجلس صادر می‌کند.

*یکشنبه هفته آتی؛ انتخاب اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص

وی افزود: نشست صحن علنی مجلس که یکشنبه هفته آینده پس از یک هفته تعطیلی،‌ صورت می‌گیرد، ابلاغ‌ها درباره صندوق ذخیره فرهنگیان صادر و رسما تشکیل جلسه می‌شود. همچنین در این روز اعضای هیات رئیسه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل می‌شود و فعالیت خود را آغاز می‌کند. یعنی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان رسما از هفته آتی آغاز خواهد شد.

زاهدی همچنین تصریح کرد:‌15 نفر به عنوان عضو اصلی متخلف در صندوق ذخیره تاکنون شناسایی شده و پرونده آنها در کمیته تحقیق ‌و تفحص، بررسی شده است. اما هنوز وارد جزئیات و پرونده‌ها نشده ایم چرا که ممکن است پرونده‌ متخلفان خیلی بیشتر از اینها باشد،‌ چون یک بحث صندوق ذخیره و شرکت‌های تابعه را داریم و از سوی دیگر بانک سرمایه هم وجود دارد و به سبب ابعاد بسیار زیاد آن، نیازمند بررسی و زمان بیشتری است.


خبر تصادفی:
هوای آلوده تهران همیشه یکی از اصلی ترین موضوعات برای انتقاد بوده است.جمعیت تهران بسیار زیاد شده و روز به روز نیز زیاد تر میشود.این امر باعث شده که نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر کنترل کرد و ترافیک شدید همراه با آلودگی زیاد در شهر بوجود بیاید.کنترل این مشکل سال هاست مه مورد بررسی قرار دارد اما نتیجه ای حاصل نشده و تهران همچنان یکی از شلوغ ترین و مثیف ترین شهر های دنیا است که برای تنفس در این شهر مشکلات زیادی وجود دارد.

طراحان برتر بازدید : 38 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، پرویز سروری در تذکرات پیش از دستور سیصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار پداشت: بارش باران شب گذشته، مشکلات جدی را برای شهروندان ایجاد کرد و از تمامی مسئولان از جمله شهرداری و دولت درخواست می‌شود تا به وظایف خود به درستی عمل کنند تا سیستم شهر را بارندگی به هم نزند.

وی افزود: بنده باید از سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان، شفافیت و عدالت که گزارش خود را درباره واگذاری املاک شهرداری تهران با سختگیری خاصی ارائه کردند، تشکر کنم.

وی افزود: این گزارش نشان داد چه دروغ‌های بزرگی تحویل مردم داده‌اند و اعضای مظلوم شورای شهر تهران مبرا از هرگونه سوء استفاده شده‌اند.

سروری تأکید کرد: موضوع یک میلیون و 150 هزار متر مربعی زمین دروغ دروغ بود و این مباحث نشان داد چه دروغ‌های برای فروریختن دیوار اعتماد مردم به شورای شهر تهران گفته شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران تقاضا داریم با تخلفات شکل گرفته به شدت برخورد کند تا هیچکس در جهت سوء استفاده حرکت نکند.

سروری بیان داشت: اساس این گزارش نشان داد که چه دروغ‌های بزرگی نسبت به خادمین مردم در شورای شهر تهران صورت گرفته است.

وی بیان داشت: این سازمان مردم نهاد که ریاست آن را احمد توکلی بر عهده دارد به صورت سختگیرانه املاک واگذاری شهرداری تهران را مورد بررسی قرار داد و آنهایی که دروغ گفتند، نفاق دارند و جو را مخدوش کردند باید در پیشگاه خدا و ملت ایران عذرخواهی و توبه کنند که می‌خواستند ضربه بزرگی به اعتماد ملی وارد کنند.


خبر تصادفی:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ایران در رقابتهای پارالمپیک ریو ر سال 2016 این بار متاسفانه یکی از کمک داورهای کشورمان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. آقای علی سبکتکتین کمک داور خوب کشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازی دو تیم دست اولی کشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را در این رقابتها از دست داد. فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته داوران این حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوری و همچنین جامعه ورزش اصفهان و نیز خانواده ایشان تسلیت عرض نمود

طراحان برتر بازدید : 47 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

سعید صادقی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه (باشگاه خبری توانا) خبرگزاری فارس اظهار داشت: آنچه در جنگ 8 ساله اتفاق افتاد دگرگونی را در عکاسی ایران شکل داد و حتی نگاه عکاس غربی نیز تغییر یافت. در واقع نگاه مستند به جنگ وارد عرصه شد.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس عکاس حرفه‌ای نبودیم و حتی کلاس و دوره آموزشی هم نداشتیم اما عکس‌های آن موقع را با نفس آدم‌های جنگ در قاب‌مان بستیم و حقیقت نفس‌ها را دیدیم.

عکاس دوران دفاع مقدس گفت: بنده بعد از دفاع مقدس در جنگ‌های دیگری شرکت کردم اما جنس دفاع مقدس با جنگ‌های دیگر فرق دارد. هرچه نگاه می‌کنم نفس رزمندگان دفاع مقدس در عکس‌های دیگر نیست گویا جنس آن آدم‌ها طور دیگری بود.

صادقی بیان داشت: مثلاً وقتی در کنار شهید مهدی باکری بودیم جنگ و خون جنگ را احساس نمی‌کردیم و و با لذت به آن نگاه می‌کردیم چرا که این دفاع حالت عبادت داشت.

وی خاطرنشان کرد: عکاسی دفاع مقدس ما تکنیکی نبود اما هر کسی این عکس‌ها را می‌بیند گویا عکس‌ها با مخاطب حرف می‌زند. حتی یک کارگردان مطرح آمریکایی با دیدن عکس‌هایم گفت در عکس‌های جنگ شما زندگی و نفس وجود دارد.

عکاس دوران دفاع مقدس تصریح کرد: چرا عکاسی جنگ ما توسط دانشجویان نقد و بررسی نمی‌شود و کسی سمت این جنس نگاه نمی‌رود، در حالی که باید جوانان دنبال حاصل کار عکاسان جنگ باشند که چه تأثیری داشته است. در حقیقت مهم‌ترین ویژگی جنگ در عکاسی ما به نوعی زندگی است لذا انتظار می‌رود جوانان دنبال این باشند.


خبر تصادفی:
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با حضور 16 تیم در حال پیگیری می باشد. در حالی که تا پایان هفته ششم رقابتها تیم پرمهره استقلال تهران با مربیگری علیرضا منصوریان موفق به کسب برد نشده است و تنها با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. در آخرین دیدار استقلال به مصاف حریف سرخپوش پایتخت یعنی پرسپولیس رفت و این بازی حساس علیرغم حساسیت بالا بسیار سرد بود و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپولیس نیز باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازی استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادی برگزار می گردد

طراحان برتر بازدید : 49 سه شنبه 18 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مسعود خوانساری در بیستمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران با بیان اینکه رتبه فضای کسب و کار ما از بین 190 کشور در سال 2016 از 118 به 120 تنزل یافته است گفت : با توجه به اینکه ایران جزء 20 اقتصاد بزرگ دنیا به شمار می رود این جایگاه مناسب و شایسته ما نیست و نشان می دهد که تشویق سرمایه گذاری خارجی و داخلی انجام نمی شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در تجارت فرامرزی رتبه ایران در بین 190 کشور 170 است افزود: اگرچه با ایجاد پنجره واحد یک رتبه ارتقاء یافته ایم ولی در بحث واردات و صادرات دچار مشکل هستیم.

خوانساری تصریح کرد: متوسط زمان انطباق اسناد واردات و صادرات در مرز در ایران 101 ساعت است در حالیکه این زمان در 18 کشور دنیا صفر و در 25 کشور دنیا هم یک ساعت است.

رییس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت:این موضوع نشان می دهد که بروکراسی حاکم در واردات و صادرات زیاد و موجب پایین آمدن رتبه ما در تجارت فرامرزی میشود.

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در ایران از سال 91 به بعد منفی است بیان داشت: رشد اقتصادی نیازمند مثبت کردن رشد رشد سرمایه گذاری است که به دلیل مشکلات بانکی موفق به سرمایه گذاری خارجی نشده ایم.

خوانساری بیان داشت: بهبود فضای کسب و کار میتواند مشکلات را حل و موجب ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه تامین اجتماعی صنعت را زمین گیر کرده و به تولید اسیب جدی زده است بیان داشت: اخذ بیمه بابت خرید و فروش کالا کار غیر قانونی است که تامین اجتماعی انجام می دهد.

وی افزود: همچنین موضوع بازرسی از کارگاه ها که بر اساس قانون می توانند ظرف 6 ماه بازرسی کارگاه انجام شود که تامین اجتماعی ان را به 10 سال بسط داده است.

رییس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: موضوع دیگر هم بحث ترکیب اعضای هیت های حل اختلاف است که خواهان حل و فصل ان هستیم.

وی افزود : برای حل این مسایل با تامین اجتماعی جلساتی برگزار شده و آقای ربیعی هم در جلسه ای که در هیات نمایندگان حضور داشتند قول حل این مشکلات را دادند که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

خوانساری گفت: همچنین شورای گفت وگو جلساتی را برگزار کرد که نتیجه ای برای حل این معضل ارایه نشد.

وی افزود: نامه ای هم در این رابطه به معاون اول رییس جمهور از سوی اتاق تهران ارسال شد که علیرغم این اقدامات هنوز مشکلات صنعت در رابطه با تامین اجتماعی به قوت خود باقی است.

رییس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: ما اگر به دنبال سرمایه گذاری و اشتغال در کشور هستیم باید قانون را رعایت کنیم و اقدامات خلاف قانون تامین اجتماعی صنعت را زمین گیر کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد:‌ در 7 ماهه ابتدای امسال، صادرات 4.3 درصد داشته و ارزش آن 24.6 میلیارد دلار بوده است.

وی با بیان اینکه واردات در 7 ماهه ابتدای امسال 24 میلیارد دلار بوده است، گفت: نسبت به سال گذشته یک دهم درصد واردات کاهش داشته است.

وی بیان داشت: کثرت قوانین و مقررات، محیط کسب و کار را مختل کرده و دولت باید روی این موضوع کار کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در حال تهیه بودجه است، گفت:‌امیدواریم زخم کهنه چند ساله که همان بدهی‌های دولت به بخش خصوصی است، در بودجه دیده شود و امسال مطالبات بخش خصوصی از دولت پرداخت شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: انتظار ما از دولت و مجلس به عنوان بخش خصوصی، واقعی نوشتن بودجه است، زیرا هر ساله بودجه 50 الی 60 درصد مازاد بر واقعیت است و به همین دلیل توسعه طرح‌های عمرانی مغفول می‌ماند.


خبر تصادفی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند

طراحان برتر بازدید : 45 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان طی سخنانی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهاد آموزش و پرورش، اظهار داشت: یک سوال دارم، تا کی می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم؟ فردی آمد و وارد عرصه سیاسی کشور شد و سالها نیروهای این کشور را به جان هم انداخت و با پشت پا زدن به اهداف تخصصی و نظارت مجلس بر دولت، کارهایش را انجام داد، آقایان به کجا می‌رویم؟

وی افزود: این فرد مجددا می‌خواست وارد صحنه سیاسی کشور شود اما مقام معظم رهبری هوشیارانه تذکر دادند که دوباره فضای جامعه دو قطبی نشود ، چرا می‌خواهید امروز خودتان فضای جامعه را دو قطبی کنید چه کسانی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صحبت کردند آقای سروش که موافق بودند از جانبازان دفاع مقدس هستند و عمرشان را در جبهه‌ها سپری کردند، آیا ما کافریم؟ ما ضد ولایت فقیه هستیم؟ این چه ادبیاتی است و چه ضد اخلاقی گری است؟ تا کی می‌خواهیم این روش را ادامه دهیم؟ آیا این ادامه دادن راه شهداست؟ آیا این نفاق نیست؟ این چه روشی است که به دنبال تهمت زدن به نیروهای انقلاب و به کسانی هستیم که عمرشان را در راه نظام گذاشتند؟ آیا این روش با اسلام سازگار است؟ با اخلاق و سیاستمداری سازگار است؟ ما می‌خواهیم به کجا برویم.

شیخ در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: قرار بود به اخلاق رای دهیم، انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها و اخلاق بود، این اخلاق و ارزش و انسانیت است؟ کجای شعارهای انقلاب ما اینگونه بود؟ کجای راه ما اینگونه است؟ کجای تعهد ما به شهیدان است؟ اگر زمانی دشمن در ما نفوذ کرد و تفرقه‌ای بین ما انداخت وظیفه ما چیست؟ آیا دمیدن در آتش این اختلاف وظیفه ماست؟

نماینده تهران در مجلس بر همین اساس یادآور شد: آیا زنده نگاه داشتن ‌آن اختلافات دور از اخلاق نیست؟ بنده در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم اگر لحظه‌ای احساس کنم هر وزیری یا هر فردی می‌خواهد در مقابل جریان مقدس انقلاب بایستد، خودم اولین نفری خواهم بود که در مقابل او خواهم ایستاد، بنده عمرم را در این راه گذاشتم. تا کی می‌خواهیم این راه را ادامه دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرا ببخشید که احساساتی شدم، این عقده‌ای بود که در دلم جمع شده بود. باید سیاستی اخلاق مدارانه را در پیش بگیریم.


خبر تصادفی:
تولیدات داخلی در ایران روز به روز بیشتر شده و کیفیت آن نیز افزایش می یابد.توجه به این مورد کاملا ضروری است باید در ایران فرهنگ سازی شود تا مردم رو به خرید اجناس تولید داخل بیاورند تا چرخه اقتصادی تولیدات داخلی کشور پا به روند پیشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستیم که بیش از گذشته به تولیدات داخلی توجه میشود و همایت های مناسبی از جانب دولت برای این محصولات و ادامه روند کاری آن ها میشود.خوشبختانه استقبال مردم از این تولیدات داخلی بسیار خوب بوده است و رفته رفته باید این روند خوب را نیز بهبود بخشید

طراحان برتر بازدید : 49 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:


به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دبیرخانه دین‌پژوهان کشور، نشست علمی عاشورا از دیدگاه اندیشوران مسیحی، با همکاری انجمن ادیان و مذاهب حوزه علمیه قم در 15 آبان‌ماه 95 در این دبیرخانه در قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، در این نشست استاد دکتر علی الشیخ محقق و اندیشمند شیعی دیدگاه‌ها و نظرات اندیشوران مسیحی را در مورد سید‌الشهدا(ع) و نهضت عاشورا ارائه خواهد کرد.

دکتر الشیخ متولد بغداد است که پیش از این مسیحی کاتولیک بوده‌ و در سال 1370 به دین مبین اسلام مشرف شد و در کتابی به نامه هبه السماء (هدیه آسمانی) زندگینامه و دیدگاه‌های خود را به رشته تحریر در آورده است.

وی دانش‌آموخته مدرسه امام خمینی‌(ره) قم و دارالحکمه بغداد است و آثاری از جمله الصحیح فی انجیل المسیح و المسیحیه فی المیزان را تألیف کرده است؛ وی پایان‌نامه خود را در موضوع حقیقه المسیح در اسلام و مسیحیت به انجام رسانده است.

لازم به ذکر است، این نشست در ادامه سلسله نشست‌های علمی و کرسی‌های آزاد‌اندیشی موسسه دین‌پژوهان کشور در محرم و صفر 95 برگزار می‌شود.


خبر تصادفی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است

طراحان برتر بازدید : 29 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی این روزها در خانه‌ای حوالی میدان قزوین مقابل دوربین رفته است.

در این سکانس فرخنده فرمانی زاده در نقش مامان خانم، پریسا مقتدی، کاظم سیاحی و امیر کاظمی بازی می‌کنند.

همچنین تاکنون 30 درصد از این سریال مقابل دوربین صحت رفته و تدوین نیز به صورت همزمان توسط رضا جودی و آریا اردستانی در حال انجام است.

دهکده المپیک، شهرک چشمه، پارکی اطراف میدان کاج، خانه‌ای در میدان قزوین، مرزداران، و ... از لوکیشن‌های این سریال هستند.

بازیگران این مجموعه تلویزیونی امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌اله مهرآوران، سیاوش چراغی‌پور، مریم سرمدی، پریسا مقتدی،مهران رجبی، تبسم هاشمی، عرفان برزین (بازیگر خردسال) و با هنرمندی بهنام تشکر و  بیژن بنفشه‌خواه هستند.

در خلاصه داستان سریال آمده است : حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را ازآغاز زندگی مشترک دور میکند. مازیار، فرزند خانواده ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد ... حبیب و مسعود و مازیار سه رفیق لیسانسه هستند.

سایر عوامل تولید عبارتند از: نویسندگان: ایمان صفایی و سرش صحت، مدیر تصویر برداری: خسرو دادگرمرام، تدوین:مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: مهدی موسوی، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، صدابردار:فرخ فدایی، دستیار یک کارگردان: حسن نوری، برنامه ریز: امین قوامی، منشی صحنه: مژگان تمجیدی، عکاس:محمدشریفی، مدیر تدارکات: علی رضایی، مدیر تولید: وحید مرادی.

به گزارش فارس،‌ «لیسانسه‌ها» در 60 قسمت 40 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه در حال تولید است. همچنین قرار است این سریال دی ماه سال جاری از شبکه سه پخش شود.


خبر تصادفی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد

طراحان برتر بازدید : 36 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه امروز (یکشنبه) در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد سازمان ملل در تهران طی سخنانی اظهار داشت: امروز برای من افتخار است که در این مراسم شرکت کنم.

وی با اشاره به بحران سوریه گفت: مسئولیت بالایی بر دوش سازمان است ولی کار خاصی انجام نداده است. تنها کاری که سازمان می‌تواند انجام دهد این است که برای پایان درگیری‌ها پیشنهاد صلح بدهد.

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه گفت: امیدواریم سازمان ملل برای برقرای صلح در سوریه و بازسازی آن نقش عمده‌ای ایفا کند.

عراقچی وضعیت یمن را اسفبار خواند و عنوان کرد: بمباران مراسم ختم در یمن بی‌پاسخ مانده است، ایران آماده کمک در زمینه یمن است و ظریف در نامه به دبیرکل سازمان ملل این را اعلام کرد.

وی با اشاره به جنایات سعودی‌ها در یمن گفت: از سازمان ملل می‌خواهیم اقدامات لازم را برای توقف این جنایات انجام دهد.

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه با اشاره به توافق پاریس برای رسیدن به اهداف توسعه هزاره اظهار داشت: این توافقی تاریخی بود. رشد اقتصادی براساس فناوری برای حفاظت از محیط زیست مهم است. ایران مایل است از تجربه خود برای رسیدن به این اهداف استفاده کند.

عراقچی افزود: رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند.

وی ادامه داد: سازمان ملل در تهران در همکاری با وزارت خارجه توانسته‌اند چارچوب اهداف توسعه پایدار را مشخص کنند و در مذاکرات فشرده چند ماه اخیر توانسته‌اند، اسناد اجرایی را برای ٥ سال آینده به نگارش در بیاورند.

معاون مور حقوقی و و بین‌المللی وزارت خارجه در پایان نسبت به ادامه همکاری سازمان ملل و ایران در آینده ابراز امیدواری کرد.


خبر تصادفی :
سایت های خبری روزانه بروز شده میشود و توسط جدید ترین اخبار ایران این اتفاق می افتد.باید دانست که جدید ترین اخبار ایران و جهان لحظه به لحظه در اینم سایت ها موجود است.خبر های ورزشی این سایت شامل خبر های لیگ های ایران و بازی دربی پایتخت است.بازی های حساس لیگ ایران را پوشش میدهیم و به بررسی دقیق عملکرد هر یک از بازیکنان لیگ میپردازیم.لیگ ایران خیلی زود و سریع شروع شده و تمامی بازی ها با کیفیت بالا و در بالاترین سطح انجام میشود.تمامی بازیکنان لیگ با قیمت هایی گران در باشگاه های لیگ ایران بازی کرده و روزانه تمرینات زیادی را انجام میدهند

طراحان برتر بازدید : 55 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت، هوای شهر تهران در شرایط ناسالم قرار گرفت.

در حال حاضر شاخص ذرات 2.5 میکرون امروز بر روی عدد 115 قرار گرفته است.

کیفیت هوا برای بیماران قلبی، ریوی، سالمندان، کودکان و خانم‌های باردار نامطلوب است و باید از فعالیت طولانی در فضای باز پرهیز شود.

در 2 روز گذشته نیز هوای شهر تهران در شرایط ناسالم قرار داشت و شاخص ذرات کمتر از 2.5 میکرون بیش از حد استاندارد بود.

هر ساله با ورود به فصل پاییز شاهد وارونگی هوا و افزایش آلایندگی‌ها در هوای شهر تهران هستیم.


خبر تصادفی:
ادعای یک موسسه تحقیقاتی در لس آجلس واقع در کشور آمریکا گویای این است که راننندگان اتومبیلهای بنز و bmw بیشتر از سایر رانندگان در معرض سرطان چشم قرار دارند. این موسسه تحقیقات خود را روی 29 اتومبیل و از 15 شرکت تولید اتومبیل معتبر دنیا انجام داد و مشخص شد شیشه های کناری اتومبیل های مذکور نسبت کمتری از اشعه ماورای بنفش را جذب می کند. این در حالی است که شیشه کناری خودروهای لکسوس بهترین عملکرد را داشته است. البته ناگفته نماند این بررسی ها در خودروهای مدرن و معتبر دنیا انجام شده و در دیگر خودروسازی ها به آن اهمیت خاصی داده نمی شود

طراحان برتر بازدید : 36 یکشنبه 09 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حیدر العبادی نخست وزیر عراق تاکید کرد که عملیات آزادسازی موصل ادامه خواهد یافت.

نیروهای پلیس فدرال عراق روز شنبه موفق شدند پرچم این کشور را در مرکز شهرک شوری برافراشته کنند.

العبادی افزود: طی دیروز و امروز ما موفق شدیم روستاهای زیادی را از چنگ تروریستهای داعش آزاد کنیم.

وی ادامه داد، عملیات آزادسازی تا آزادی کامل کل استان موصل ادامه دارد.

پلیس عراق روز شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروهای این سازمان از 4 محور وارد شهرک شورا شدند و نیروهای داعش در حال عقب نشیتی و ترک مواضع خود در این منطقه هستند.

براساس این گزارش، پیش از پیشروی نیروهای عراقی در اطراف موصل، یک سخنگوی ائتلاف آمریکایی ضد داعش روز جمعه اعلام کرد که نیروهای عراقی به منظور تثبیت مواضع خود به مدت 2 روز عملیات تهاجمی خود را در موصل به حالت تعلیق درآورده‌اند. ارتش عراق بلافاصله این خبر را تکذیب و اعلام کرد که عملیات همچنان ادامه دارد.

طی روزهای اخیر آمریکا و ترکیه برای پیشبرد اهداف خود در موصل تلاش کردند در روند عملیات آزادسازی موصل اختلالاتی ایجاد کنند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به حضور نیروهای الحشد الشعبی در این عملیات واکنش نشان داده و تلاش می‌کند دولت عراق را وادار کند تا از حضور نیروهای بسیج مردمی عراق در عملیات موصل جلوگیری کند. اعلام خبر نادرست توقف عملیات آزادسازی موصل در همین راستا ارزیابی می‌شود.

عملیات آزادسازی موصل پس از ماه‌ها کشمکش و اختلافات و رایزنی‌های سیاسی ساعت 2 بامداد روز دوشنبه (26 مهر 1395) با دستور مستقیم حیدرالعبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای عراق آغاز شد.

شهر موصل مرکز استان نینوی به عنوان سومین شهر بزرگ عراق پس از بغداد و بصره محسوب می‌شود و استان نینوی با 32 شهر بزرگ و کوچک پس از استان الانبار دومین استان بزرگ عراق است.

در عملیات «نبرد موصل»، نیروهای ارتش، نیروهای یگان مبارزه با تروریسم، پلیس فدرال، الحشد الشعبی، پلیس استان نینوی و برخی نیروهای محلی از جمله الحشد الوطنی از سمت جنوب و منطقه القیاره، عملیات را آغاز کردند و نیروهای پیشمرگه نیز از سمت شرق آزادسازی مناطق را پیش می‌برند.


خبر تصادفی:
چندی پیش apple از پرچمدار جدید خود در سال 2016 رونمایی کرد. آیفون 7 محصول جدید کمپانی اپل می باشد که یکی از قدرتمندترین گوشیهای بازار می باشد. در این گوشی نسبت به نسخه قبلی تغییراتی جزیی شاهد هستیم. این گوشی هنوز وارد بازار نشده محبوبیت بسیاری بدست آورده است. البته عرضه آن در بازارهای خارجی رسما آغاز شده است اما در بازار ایران شروع رسمی نداشته و به همین دلیل قیمت آن بسیار نجومی و بالاست. در حال حاضر قیمت هر آیفن 7 در ایران چیزی حدود 7 میلیون تومان است. پرچمدار جدید اپل زمانی رونمایی شد که یکی از جدی ترین رقیبانش در بازار تلفن همراه در آخرین پرچمدار خود شاهد مشکلات جدی بوده است و این گوشی ها هنگام شارژ دچار حریق می شوند

طراحان برتر بازدید : 39 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،‌ حجت‌الاسلام مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در نشست خبری که عصر امروز برگزار شده بااشاره به آخرین تصمیمات این تشکل سیاسی‌ - مذهبی اظهار داشت: در نشست اخیر شورای مرکزی دوتصمیم گرفته شد که براین اساس دین‌پرور به عنوان رئیس شاخه جامعه روحانیت در منطقه یک منصوب شد و حجت‌الاسلام سعید مهدوی کنی نیز به عضویت شورای مرکزی جامعه روحانیت درآمد.

مصباحی مقدم با اشاره به قرائت گزارش پرونده مربوط به سعید طوسی در این جلسه ادامه داد: ما صرفاً گزارش مربوط به پرونده سعید طوسی را قرائت کردیم و چون خبرها دراین باره غیررسمی است ما در این مورد موضعی نمی‌گیریم.

وی همچنین گفت: ما همچنین درباره اخبار مربوط به پیشروی نیروهای عراق و محاصره موصل و کارشکنی آمریکا و همچنین بحث انتخابات ریاست جمهوری لبنان و حمایت حزب‌الله از میشل عون صحبت کردیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آقای سالک گزارشی از وضعیت انتخاب وزرای جدید ارائه داده است، درباره برکناری آقای فانی گفت: باید به آقای فانی اجازه داده می‌شد در جلسه استیضاح از خودش دفاع می‌کرد اما ظاهراً استعفای ایشان با موافقت خودشان همراه نبوده چراکه در بخش آموزش و پرورش پیش بینی نمی‌شد نیازمند تغییر و تحول باشیم.

وی همچنین افزود: من نماینده نیستم اما یکی از وزرایی که در دوره قبل به دلایل مسائل فتنه رای نیاورده بود در این مجلس هم با مشکلی جدی مواجه است و احتمال رأی آوری وی ضعیف است.

مصباحی مقدم با اشاره به نقش آیت‌الله مهدوی کنی در جریان اصولگرایی خاطرنشان کرد: سران همه جریان‌های سیاسی با آیت‌الله کنی ارتباط داشتند و مشورت می‌کردند و مورد احترام و قبول همه مردم بودند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سوابق سعید مهدوی کنی وی را صاحب درک و تحلیل سیاسی برشمرد و درباره افزایش شورای مرکزی جامعه روحانیت گفت: مایل هستیم به تعداد افراد اضافه شود اما هنوز به افراد جدیدی نرسیده‌ایم و افراد مطرح هم نداریم.

مصباحی مقدم با بیان اینکه گزارش کمیته سیاسی تهیه و ارائه شده است تصریح کرد: هنوز درباره نشست مشترک با احزاب اصولگرا تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم ولی این نشست به زودی و در ایام باقیمانده محرم و صفر انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ما در انتخابات آینده از همه ظرفیت اصولگرایی از جمله آیت‌الله مصباح یزدی استفاده می‌کنیم، تأکید کرد: البته ما قرار ملاقات و گفت‌وگو نگذاشته‌ایم اما ما خود را از شخصیت‌هایی مثل ایشان بی‌نیاز نمی‌دانیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس درباره نشست مشترک با آیت‌الله یزدی و جامعیت مدرسین اظهار داشت: موضوع همکاری با جامعه مدرسین در دستورکار ماست و بسیار علاقه‌مندیم مثل انتخابات قبل از همکاری جامعه مدرسین برخوردار باشیم اما هنوز قرار ملاقات تعیین نشده است.

وی همچنین درباره نشست سه جانبه آیات، موحدی، یزدی و مصباح نیز گفت: درباره نشست سه جانبه هنوز صحبتی نشده است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه در جلسات اخیر شورای مرکزی درباره شرایط وزارتخانه‌های بدون وزیر بحث شده است یادآور شد: اولویت ما تغییرات در اعضای اقتصادی کابینه است، و بنابراین تصور ما این است که در ماه‌های آینده اصلاح آقای روحانی باید در بخش‌های اقتصادی باشد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به موضوع برجام، تأکید کرد: ما همان زمان هم توضیح دادیم نمی‌توانیم از برجام انتظار زیادی داشته باشیم و مشکلات کشور با این مسئله برطرف نمی‌شود. درحالی که انتظاری پدید آمده بود که فکر می‌کردند همه مشکلات اقتصادی ما با برجام حل می‌شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در عین حال گفت: ما تخریب دولت را مشروع و مجاز نمی‌دانیم هرچند که انتقاداتی وجود دارد و انتقاد کردن از دولت هم مجاز است و صاحب‌نظران باید بتوانند انتقادات خود را مطرح کنند.

وی درباره علت افزایش اعضای جامعه روحانیت که برخی آن را برای اعتدال این تشکل می‌دانند توضیح داد: جامعه روحانیت از آغاز کار خود یک جریان معتدل سیاسی بوده که افراط و تفریط را برنتابیده و آیت‌الله مهدوی کنی هم شخصیتی بود که این اعتدال را در دوران دبیرکلی خود مدنظر داشت، لذا ما سابقه افراطی‌گری نداشته‌ایم.

مصباحی مقدم در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران اصلاح طلب درباره نپذیرفتن دعوت هاشمی رفسنجانی برای برگزاری جلسه جامعه روحانیت در دفتر وی گفت: ما چنین اظهارنظری نداشته‌ایم و هیچ‌گاه چنین نبوده که ما بخواهیم دعوت آقای هاشمی را قبول یا رد کنیم.

وی گفت: از بنده سوال شده بود که آقایان شرکت خواهد کرد یا خیر که ما گفتیم آنها عضو جامعه روحانیت هستند و هر زمان که مایل باشند می‌توانند در جلسات شرکت کنند و ما با استقبال مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/


خبر تصادفی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد

طراحان برتر بازدید : 41 شنبه 08 آبان 1395 نظرات (0)

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس،برنامه اخیر ثریا به صورت میزگرد و با حضور علی متولی زاده اردکانی، دکترای ژنتیک و فوق دکترای زیست فناوری از آمریکا، محمدمهدی خورشیدوند، پژوهشگر و استاد دانشگاه و اسکندر امیدی‌نیا، نماینده وزارت بهداشت و عضو کمیته تخصصی ایمنی_زیستی وزارت بهداشت، بابک ناخدا، نماینده وزارت جهادکشاورزی و رئیس بخش تحقیقات فیزیولوژی مولکولی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران به تبیین اهمیت امنیت غذایی در استقلال اقتصادی کشور و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای واردات و تولید محصولات تراریخت (محصولات دستکاری ژنتیکی شده) و بررسی ادله موافقان و منتقدان ترویج و توسعه محصولات تراریخت در برنامه ششم توسعه پرداخت.

سوال نظر سنجی برنامه نیز به شرح زیر بود؛


نظر سنجی محصولات تراریخته در یک برنامه تلویزیونی

مهمترین محورهای برنامه به شرح زیر است؛

منتقدان محصولات تراریخت: اسناد متقن نشان می‌دهد، این محصولات ارمغان شرکت‌های صهیونیستی هستند
نماینده وزارت جهاد کشاورزی: بذرهای مونستانتو کاملا سالم است! ناچار به واردات محصولات تراریخته هستیم
چرا وزارت بهداشت به خوداظهاری شرکت‌های تولید کننده در خصوص سلامت تراریخته ها اعتماد می‌کند؟
وزارت جهاد کشاورزی از تولید و واردات محصولات تراریخته حمایت می‌کند

آنهایی که به منتقدان تراریخت می‌گویند، فناوری هراس، خودشان راکتور اراک را با سیمان پر کردند.
 78 درصد مردم خواستار محدودیت و نظارت بیشتر بر محصولات تراریخته‌اند.

وزارت جهاد کشاورزی با تولید داخلی محصولات تراریخته موافق است

دکتر بابک ناخدا، نماینده وزارت جهادکشاورزی و رئیس بخش تحقیقات فیزیولوژی مولکولی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران به توضیحاتی در رابطه با محصولات تراریخت پرداخت و اظهار داشت: گیاهان تراریخت بهترین رهاورد دانش بشری در حوزه مهندسی ژنتیک هستند؛ این محصولات برای کشاورزی ما ارزش افزوده دارد.

محسن مقصودی مجری خطاب به دکتر ناخدا اظهار داشت: موضع وزارت جهاد کشاورزی در مورد واردات محصولات و بذر تراریخته و تولید این محصولات چیست؟
ناخدا اظهار داشت:  وزارت جهاد کشاورزی با تولید داخلی محصولات تراریخته موافق است و به تقویت آنها هم می‌پردازد؛ با توجه به شرایط کنونی و مدت زمانی که طول می‌کشد تا به تولید این محصولات بپردازیم ممکن است که اکنون شرایط تولید داخل این محصولات را نداشته باشیم و همچنین باتوجه به وابستگی نود درصدی کشور به روغن بنابراین به واردات محصولات تراریخته می‌پردازیم.


میزگرد تراریخته در یک برنامه تلویزیونی

وزارت بهداشت واردات محصولات تراریخته را تایید می‌کند، چرا که دنیا این کار را تایید کرده است!

 اسکندر امیدی نیا، نماینده وزارت بهداشت و عضو کمیته تخصصی ایمنی_زیستی وزارت بهداشت در خصوص موضع وزارت بهداشت در رابطه با واردات و تولید محصولات تراریخته اظهار داشت: رویکرد ما تقویت تولید ملی و ایجاد اشتغال پایدار هست و براساس قوانین ساختار را طوری طراحی کرده‌ایم که چند سازمان ذی‌صلاح در ارزیابی محصولات تراریخته دخیل هستند که یکی از این سازمان‌ها سازمان جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت است که در قانون شرح وظیفه دارد و سازمان حفاظت محیط زیست زیر نظر شورای ملی ایمنی زیستی است.

مقصودی از دکتر امیدی نیا پرسید: آیا واردات میلیون‌ها تن محصولات تراریخته از نظر وزارت بهداشت مجاز است؟

نماینده وزارت بهداشت در پاسخ تصریح کرد: از نظر وزارت بهداشت این محصولات بررسی می‌شوند و بررسی می‌شود که ویژگی همان محصولاتی است که در مدارک به آنها استناد شده است؛ وزارت بهداشت واردات محصولات تراریخته را تایید کرده است، چراکه دنیا این محصولات را تایید می‌کند.

سمی که در گیاه برنج یا ذرت وارد می‌شود، در هنگام مصرف انسانی کجا قرار دارد؟

دکتر علی متولی زاده اردکانی، دکترای ژنتیک و فوق دکترای زیست فناوری از آمریکا به سوالی مبنی بر اینکه آیا مکانیزمی داریم که سلامت این محصولات را تایید بکنیم، اظهار داشت: واقعیت امر این است که وقتی شما در موجود زنده یک ماده وراثتی را وارد ژنوم آن می‌کنید ممکن است بتوانید پروتئنی را که می‌خواهید به دست بیاورید ولی باید بدانید که تغییرات ژنومی خطرناکی را ایجاد می‌کنید و این یکی از مشکلات اساسی زیست فناوری است.

وی افزود: وقتی که ما یک برنج یا ذرت را دستکاری ژنتیکی می‌کنیم و می‌خواهیم یکی از صفات مورد علاقه‌مان را در آن ایجاد کنیم با وارد کردن یک ماده به سلول گیاهی در تمام سلول‌های گیاهی آن پروتئین مشخص نیز وجود دارد یعنی اگر یک برنجی را ایجاد کردید که مقاوم به کرم ساقه خوار است در تک تک سلول‌های این برنج پروتئین سمی وجود دارد.

متولی زاده اردکانی اظهار داشت: سوال بعدی این است که کسی که می‌خواهد این برنج یا ذرت را بخورد، آن سمی که در آن وارد شده است کجا می‌رود؟ مسلما این سم در همان آرد وجود دارد و این برنج می‌توان برای افراد در آینده آلرژی زا باشد پس ما وقتی از دستکاری ژنتیک استفاده می‌کنیم یعنی برنجی را که قبلا دستکاری نشده بوده و برای سالیان سال افرادهمان برنج را استفاده می‌کردند را دستخوش تغییرات مصنوعی کرده‌ایم. متاسفانه برای تایید سلامت این محصولات هیچ سندی در حوزه مطالعات دانشگاهی نداریم و گزارش نشده است که این محصولات چه اثراتی روی موجودات دارد.

متولی ارزیابی محصولات تراریخت در کشور ما کجاست؟

دکتر محمدمهدی خورشیدوند، پژوهشگر و استاد دانشگاه در را بطه با محصولات تراریخت اظهار داشت: ما در رابطه با غذا صحبت می‌کنیم؛ اینکه ما یک بخش از مباحث را به وزارت جهاد و یک بخش دیگر را به وزارت بهداشت محول کنیم و کسی بصورت متقن پاسخگو نباشد، پاسخ خوبی به مردم نداده‌ایم. در فرآیند دست‌ورزی ژنتیکی وقتی که ژن‌ها را به سمت ژنوم هدف پرتاب می‌کنیم چه تضمینی وجود دارد که اساس ژنتیکی محصول دچار تخریب نشود و کدام بشر این قدرت را دارد که بگوید من در این فرآیند عوارض جانبی را قرار نمی‌دهم؟ به هرحال این دانش مانند همه زمینه‌های علمی بشر ارتباطاتی هم با بحث صنعت دارد و ماهم قائل به این امر هستیم.

وی در ادامه افزود: بنده هنوز متوجه نشدم که متولی ارزیابی محصولات تراریخت در کشور ما کجاست و این اتفاق کجا صورت می‌گیرد؛ اگر واقعا آزمایشگاه داریم یک گروه مستقل باید ببیند و بازدید بکند و به مردم گزارش بدهد؛ این حق مردمی است که با سختی معیشت خودشان را می‌گذرانند اما یک عده پشت اقتصاد مقاومتی پنهان بشوند و بخواهند چنین غذایی را به دست مردم بدهند.

اسرائیل و عربستان و ترکیه با اینکه فعال‌ترین کشورها در محصولات تراریخت هستند اما به سراغ کاشت آن‌ها نمی‌روند اما ایران به دنبال کاشت این محصولات است...

خورشیدوند تصریح کرد: در خاورمیانه سه کشور در این حوزه پیشگام هستند که عبارتند از ترکیه، عربستان و ایران و البته رژیم صهیونیستی هم در این زمینه کار می‌کند اما چطور میشه این کشورها هیچ کدام به سمت کاشت این محصولات نمی‌روند و فقط ایران می‌خواهد به دنبال کاشت این محصولات برود؟ سوال بعد این است که در کجای دنیا محصولات تراریخت مستقیما به مصرف انسان می‌رسد؟ این حق مردم است که بدانند چرا این محصولات ده سال است که وارد کشور می‌شود و هیچ کس هم اطلاع ندارد.

حامی اصلی محصولات تراریخت شرکت مونستانتو است

این استاد دانشگاه اظهار داشت: شرکت مونستانتو که حامی این محصولات است یک شرکت بدنام صهیونیستی است که رد پای‌شان را در "عامل نارنجی" ویتنام و بمب‌های شیمیایی می‌بینید و هر کجا یک موضوع ناشایست و ناصوابی هست این شرکت حضور دارد.

دکتر خورشیدوند به ارائه‌ اسلایدهای پرداخت و اظهار داشت: زمانی که جورج بوش این بحث را مطرح کرد که می‌خواهیم گرسنگی در آفریقا را برطرف کنیم یکی از نگرانی‌هایش این بود که اروپا مانع اصلی است یعنی حتی اروپاهم نگران این موضوع بود؛ اسلایدهای دیگری هستند که رابطه چاقی و مرگ و میر را با استفاده این محصولات به خوبی مشخص می‌کنند و نکته مهم این است که این تحقیقات بازه‌ زمانی 10 یا 15 ساله می‌خواهد و ما با یک روز یا دو روز در وزارت بهداشت نمی‌توانیم سلامت این محصولات را تایید کنیم.

دکتر ناخدا در رابطه با مرجع این اسلایدها از دکتر خورشیدوند سوال کردند و این مطالب را فاقد منبع صحیح دانستند که خورشیدوند تصریح کرد: منابع مرتبط با این اسلایدها ‌WHO و فائو هستند.

دکتر بابک ناخدا، نماینده وزارت جهادکشاورزی و رئیس بخش تحقیقات فیزیولوژی مولکولی پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی ایران در ادامه این میزگرد خاطرنشان کرد: یک بخشی از مباحث دکتر اردکانی و خورشیدوند صحیح بود که از آنها نتیجه کاملا غلط گرفتند؛ این سمی که گفتند، در محصولات تراریخت وجود دارد سم برای گیاه و آفت هست و هیچ تاثیری بر بدن انسان ندارد  و در رابطه با برنج هم باید بگوییم که ما دانه برنج را مصرف می‌کنیم نه ساقه و علف آن را و سم نیز در دانه برنج وجود ندارد.

قوانین، دولت را مکلف به کشت محصولات تراریخت کرده است

وی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی متولی کمیت و کیفیت و سلامت غذادر کشور است و تا این محصول سالم نباشد دولت اجازه نمی‌دهد این محصول وارد بازار بشود و وقتی که این محصولات جنبه غذایی پیدا کنند وزارت بهداشت وارد بحث می‌شود اینطور نیست که ما تصمیم‌گیری در رابطه با این محصولات را به یکدیگر پاس‌کاری کنیم.

ناخدا تصریح کرد: در دولت گذشته افرادی بودند که قانون ایمنی-زیستی را اجرا نکردند و الان که می‌خواهیم تولید داخلی داشته باشیم فرار رو به جلو می‌کنند که پاسخگوی مردم نباشند و در حال حاضر قانون ایمنی-زیستی دولت را به کشت محصولات تراریخته مکلف کرده است چراکه این محصولات ارزش افزوده دارند، به نفع محیط زیست و سلامت انسان است.

نماینده جهاد کشاورزی: بذرهای مونستانتو کاملا سالم است!

دکتر ناخدا مستند پخش شده در برنامه ثریا را رد کرد و گفت که این مستندها با واقعیت تطبیق ندارند و یک شرکت صهیونیستی علیه یک شرکت صهیونیستی دیگر این مستندها را می‌سازد! که در این میان از دکتر ناخدا پرسید: شما می‌فرمایید که بذرهای مونستانتو در هند اثرات منفی نگذاشته است؟

ناخدا در پاسخ اظهار داشت: این بذرها اثر منفی نداشته و بذرهای مونستانتو سالم است.

وزارت بهداشت به خوداظهاری شرکت‌ها اکتفا می‌کند!

دکتر اسکندر امیدی نیا، نماینده وزارت بهداشت و عضو کمیته تخصصی ایمنی_زیستی وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه کشت این محصولات در برنامه ششم توسعه آمده است، آیا نمونه‌های قبلی محصولات تراریخت در ایران توسط وزارت بهداشت کنترل شده است یا خیر؟ اظهار داشت: این رخدادها یک شبه صورت نمی‌گیرد و یک رخدادی که اصل باشد بین  5 تا 15 سال تست‌های خودش را بگذراند و 5 تا 20 میلیون هزینه داردکه این مطالعات تحقیق و توسعه هست و این تحقیقات را تیم تحقیق و توسعه که می‌تواند یک شرکت باشد انجام می‌دهد و وقتی که می‌خواهد این محصولات را به بازار برساند براساس قانون باید طبق قانون مجوز بگیرد و و وزارت بهداشت اسناد 5 تا 10 سال تحقیق و توسعه شرکت را می‌گیرد.

مقصودی در این میان پرسید: وزارت بهداشت به خود اظهاری شرکتی که منفعت دارد، اعتماد می‌کند؟

دکتر امیدی‌نیا در پاسخ گفت: بله وزارت بهداشت اعتماد می‌کند.

دکتر ناخدا تصریح کرد: ما سالی 16 میلیارد دلار واردات محصولات غذایی داشتیم که بر اساس آمار گمرک 5 میلیارد آن محصولات تراریخته بود که در هیچ کس در خصوص واردات این محصولات حرفی نمی‌زده است اما از 9 ماه پیش که بحث برنامه ششم توسعه و تولید داخلی این محصولات مطرح شده است، صدای آقایان درآمده است.

هیچ گونه ارزیابی ریسک محصولات تراریخت به سازمان حفاظت از محیط زیست نرسیده است

دکتر اردکانی در پاسخ به این سوال که آیا بین افزایش مصرف محصولات تراریخت و شیوع سرطان همبستگی وجود دارد اظهار داشت: کشور ایران هنوز در قسمت تحقیقات به جایی نرسیده است در صورتیکه چندسال پیش این محصولات را تجاری سازی می‌کردند و اسنادش موجود هست، اما الان می‌گویند که برای تولید این محصولات آمادگی نداریم؛ این بازگشت به  عقب خوب است، چراکه دوستان متوجه شدند که باید یکسری کارهای علمی انجام بدهند.

وی در ادامه گفت: این مطالعاتی که دکتر ناخدا فرمودند را ما در هیچ جا ندیده‌ایم و سازمان حفاظت از محیط زیست اظهار کرده است که هیچ گونه ارزیابی ریسک این محصولات را در سازمان حفاظت از محیط زیست دریافت نکرده‌ایم.

سم گلایفوسیت سم سرطان‌زای احتمالی است

این متخصص ژنتیک اظهار داشت: در آمریکا که مهد بیوتکنولوژی است گزارش داده‌اند که بیماری‌ها در آمریکا افزایش پیدا کرده است و متوجه شدند که هیچ عاملی غیر از غذا با این بیماری‌های همبستگی ندارد. من تعجب می‌کنم که دکتر ناخدا سم گلایفوسیت را سمی سالم می‌دانند در صورتیکه سازمان بهداشت جهانی این سم را یک سم سرطان زای احتمالی می‌داند؛ این سم گلایفوسیت در سویا و ذرت وارد شده از آرژانتین و برزیل به وفور وجود دارد و وزارت بهداشت مقدار این سم را هنوز بررسی نکرده است. این سم می‌تواند در سیستم بدن ما اثرات بسیار منفی بگذارد که تعادل میکروبیوم را در بدن ما از بین ببرد که سرطان هم یکی از آنهاست.

برخی کشورها مصرف محصولات تراریخت را برای کودکانشان ممنوع کرده‌اند

مقصودی از دکتر اردکانی پرسید کشورهای دنیا برای مصارف کودکان از این محصولات محدودیتی گذاشته‌اند یا خیر؟

دکتر متولی زاده اردکانی در پاسخ تصریح کرد: ازبکستان برای نوزادان و تایوان چنین مواد غذایی را برای غذای دبستان کودکانشان ممنوع کرده است؛ یکی از شرکت‌های معروف غذای نوزادان روی برند خودش حک کرده است که " غیر دستکاری ژنتیکی"؛ در مجموع این محصولات مضراتی دارد و شکرت‌های بزرگ نیز از آن پرهیز می‌کنند.

دکتر مهدی خورشیدوند در ادامه برنامه با ارائه اسلایدهایی اظهار داشت: در آرژانتین با افزایش کشت محصولات تراریخته میزان مرگ و میر کودکان از 19 نفر در سال 1997 به 85 نفر در سال 2008 رسیده است؛ سازمان بهداشت جهانی به صراحت در رابطه با سرطان‌زا بودن این محصولات به صراحت گزارش داده است اما چطور می‌شود که وزارت بهداشت سلامت این محصولات را تایید می‌کند؟

آنهایی که به منتقدان تراریخت می‌گویند فناوری هراس، خودشان راکتور اراک را با سیمان پر کردند

وی افزود: برای من بسیار جالب است که کسانی به ما می‌گویند فناوری هراس هستید که خودشان در راکتور اراک سیمان ریختند و فردو را جمع‌آوری کردند.

دکتر خورشیدوند به ارائه آماری در رابطه با افزایش سر طان پرداخت و نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت جهاد کشاورزی این مقالات و اسناد را رد کردند و دکتر ناخدا اظهار داشت: نباید به مردم اطلاعات غلط بدهید، این مقالات فرعی هستند و شما به روز نیستید.

دکتر خورشیدوند گفت: چرا وقتی حرف‌های ما خلاف منویات شما می‌شود ما عقب مانده می‌شویم و شما به روز می‌شوید؟ چرا نمی‌گذارید مردم بدانند چه غذایی می‌خورند؟

دکتر امیدی نیا گفت: من بعنوان یک متخصص مقاله‌ای را ارائه می‌دهم که برای سال 2016 است و همه این اطلاعات شما را رد کرده است.

آیا هرکس که در ساختار تصمیم‌گیری وزارت بهداشت است باید از اسناد محصولات تراریخ مطلع باشد؟

خورشیدوند گفت: شما باید بعنوان نماینده وزارت بهداشت دغدغه سلامت مردم را داشته باشید و باید اسناد را منتشر کنید.

نماینده وزارت بهداشت گفت: شما کجای تصمیم‌گیری هستید که می‌خواهید از اسناد مطلع بشوید؟!

مقصودی اظهار داشت: این اسناد را فقط تصمیم‌گیران باید ببینند یا پژوهشگران هم باید ببینند؟

خورشیدوند مقاله‌ای در رابطه با تاثیرات منفی محصولات تراریخت بر روی موش‌ها نمایش دادو و دکتر ناخدا اظهار داشت: شما اصل این مقاله را بیاورید و ما به شما جایزه می‌دهیم.         

خورشیدوند مرجع مقاله را ارائه داد ولی نماینده جهادکشاورزی گفت که این مباحث پوپولیستی است! و اطلاعات غلطی است که شما و "تسنیم" به خورد مردم می‌دهید.

ناخدا اظهار داشت: شما یک مقاله ثابت شده بیاورید که محصولات تراریخته اثرات سو بر انسان، محیط زیست و مجودات دیگر دارد ما به شما جایزه می‌دهیم.

خورشیدوند تصریح کرد: ماهم به شما جایزه سه برابر از جیب خودمان می‌دهیم که ثابت کنید این محصولات مضر نیستند.

نظارت یک کمیته رده بالای غیر ذی‌نفع به محصولات تراریخت

نماینده جهادکشاورزی یک کتابچه‌ای را معرفی کرد که محصولات تراریخت را تایید می‌کند که دکتر اردکانی در این میان اظهار داشت: این کتابچه کپی شده مطالب مونستانتو است.             

دکتر متولی‌زاده اردکانی اظهار داشت: من از مردم فهیم می‌خواهم که در اینترنت یک جستجویی بکنند و ببینند که افراد ذی‌نفع در این حوزه درکشورمان چه کسانی هستند؛ کجای دنیا هستند که هم شرکت بزنند و تولید کنند و هم همزمان مدیریت پژوهش کشور را دارند و هم تمام قدرت‌های ستاد فناوری را دارند؛ هیچ جای دنیا یک سیستم ذی‌نفع خودش را تنظیم کند و کنترل کند. در ایران باید یک کمیته نظارتی رده بالا داشته باشیم که منافعی در این حوزه نداشته باشد.

واردات مواد غذایی از محصولات غیرتراریخته باشند

در پایان مجری برنامه با توجه به نتیجه نظرسنجی و مطالب مطرح شده در برنامه گفت: بدون شک هیچ کس با حمایت از پژوهش های بومی در حوزه تراریخته‌ها مخالف نیست و باید در این حوزه به صورت آزمایشگاهی و کنترل شده کار شود اما برای تجاری سازی و تولید انبوه نباید عجله کرد. حتما ابتدا باید نتیجه کنترل‌ها و نظارت های بهداشتی که چند سال زمان می برد مشخص شود و درصورت تایید سلامت آنها مورد استفاده مردم قرار گیرد. از همه مهمتر اینکه باید واردات بذر تراریخته و واردات محصولات تراریخته بویژه در دانه های روغنی (مانند ذرت و سویا و...)که اکنون حجم بسیار زیادی دارند تعلیق شود و اگر هم فعلا مجبور به ورادات هستیم با محصولات غیرتراریخته جایگزین شود.

در این بخش دکتر ناخدا، نماینده وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این صحبت مجری برنامه گفت: این امکان برای جایگزینی واردات وجود ندارد! با توجه به اینکه در دنیا عمده این محصولات تراریخته هستند و ما ناچار به واردات آنها هستیم و اگر بخواهیم محصولات غیر تراریخته وارد کنیم به بحران امنیت غذایی مواجه می‌شویم.

دکتر خورشیدوند در پاسخ اظهار داشت: اتفاقا 30 درصد این محصولات در دنیا غیرتراریخته هستند و ایران اگر بخواهد به راحتی می تواند تا زمانی که به خودکفایی برسد، از محصولات سالم واردات را انجام دهد و همزمان برای خودکفایی برنامه ریزی کند.


خبر تصادفی:
قطعا سیاست خارجی ایران در مباحثی از جمله هسته ای بسیار حساس است و دقت دارد تا تحریم های شدید اقتصادی را از روی کشور بردارد.تحریم هایی که ظالمانه بر علیه ایران اعمال شده و باعث شده ایران در از نظر اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه شود که هر کدام از این مشکلات ضربه های زیادی به روند پیشرفت ایران زده است.دولت روحانی و جناب دکتر ضریف،وزیر امور خارجه ایران توافقاتی مفید برای برداشتن تحریم های اقتصادی انجام داده ایند که این توافقات در راستای برداشتن تحریم ها و به دست آوردن قدرت اقتصادی قبلی ایران است

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 962
  • بازدید کلی : 6,307